Friday, November 29, 2013

♥♥♥Зүгээр л зөөлөн үнс, хангалттай♥♥♥ 5-р хэсэг

Инжон: нээрээ манай Жиён Чансунтай үерхдийшд
G.NA: 2пм-уу??















Инжон: тийн саяхнаас үерхсэн
G.NA: аан тийм үү?? би ариун цэврийн өрөө орчоод ирье
Хюна: үнэхээр гоё ааштай юмаа тэ
Инжон: харин тиймээ
      ~Ариун цэврийн өрөөнд~
G.NA: Чансунтай үерхэж байгаа гэсэн үү?? Миний залууг булаадаг яасан дураараа охин бэ?? за яахав би чамайг дахиж зууралдахгүй болгоод өгч чадах байлгүй
Хюна: ёстой сайхан хооллоо шүү баярлалаа
Инжон: бид 3 дараа заавал таныг дайлнаа
G.NA: за яахнавдээ эгч нь ингээд явлаа баяртай
Хюна: ёооох нээрээ гоё юмаа ажил дуусчихсийм чинь гэрлүүгээ явах уу 2лаа
        ~Кино театрт~
Жиён: үнэхээр гоё кино байлаа хайраа
Чансун: хайраа 2лаа Намсан цамхагт гарах уу
Жиён: тэгийлдаа ямар гоё юм бэ?? чи ингэж хамаагүй явж болох уу??
Чансун: зүгээрээ 
                  ~Цамхаг дээр~
Жиён: би чамтай учирсандаа ямар баярладаг гээч хайртай шүү
Чансун: би ч бас чамдаа хайртай шүү 2лаа энд бие биедээ зориулж зурвас үлдээх үү??
Жиён: тэгье дурсгалтай
   Жиён “Үүрд хамт байхыг хүсэж байна”
   Чансун “чи бол миний амьдрал Пак Жиён” бичлээ
Жиён бодно “ чамд минь ийм амьдрал хэрэггүй шүү дээ”
Чансун: юу бодоод байгаан бэ??
Жиён: юу ч бишээ
Чансун: гоё байлаа одоо юу хийх үү??
Жиён: одоо харилдъяаа оройтчихлоо
Чансун: өө заза машинаараа хүргэж өглөө........хайртай шүү ордоо
Жиён: за болгоомжтой яваарай
Жиён гэртээ орж ирээд Хюнаруу залгангуутаа ухаан алдаад уначихав
Хюна: бн уу хөөе Жиёнаа хөөе .... тоглоод байгаамуу /буцаагаад залгалаа утсаа авсангүй/ юу вэ??
            ~Инжон ТОП~
Инжон: хайрыгаа Жиёнынд хүргээд өг өнөөдөр тэднийд хононоо
ТОП: заза ................ирчлээ хайраа сэрээрэй
Инжон: өө унтчихсан байна шд за хайр нь орлоо болгоомжтой яваарай битгий давхиад байгаараа
ТОП: давхимаар санагдчлаа
Инжон: яаж байгаан хөөе
ТОП: чи надад санаа тавиад л гоё шд 















Инжон: тэнэг шд чи надад бүрэн бүтнээрээ хэрэгтэй мэд үү үнслээ
         ~Жиёны гэрийнх нь хонхыг нь дарах гэтэл онгорхой байлаа~
Инжон: хаалга үүдээ онгорхой орхичихдог нээ.........юу вэ?????????? Жиёнаа яацын бэ??
              ~ТОПруу залгалаа~
Инжон: хурдан буцаад ир Жиён ухаан алдаад уначихсан байна
ТОП:  за одоохон
  /Жиёныг яаралтай эмнэлэгт хүргэлээ/
Хюна: /гүйсээр орж ирлээ/ яасан бэ?? юу болчихвоо манай Жиён
Инжон: мэдэхгүй би өөрөө ч сайн мэдэхгүй байна гэрт орсон чинь ухаан алдчихсан байсан
   /Жиён сэрлээ/
Жиён: би хаана байнаа
Эмч: эмнэлэгт байнаа
Жиён: өө босох гэтэл
Эмч: босож болохгүй чиний биеийн байдал маш муу байна
Жиён: эмчээ би мэднээ та зүгээр л орхичих
Эмч: чи чинь юу яриад байгаа хүүхэд вэ?? Найзууд чинь хүргэж ирсэн би дуудаад ирье
Жиён: яахын бэ?? хэрэггүй би таниас гуйя зүгээр л битгий хэл /уйллаа/
Эмч: охин минь ингэж болохгүй гэдгийг чи сайн ойлгох ёстой гээд гараад явчихлаа...........Пак Жиён сэрсэн орж болно сайн унтуулж амраагаарай
Инжон: за эмчээ баярлалаа
Хюна: жиёнаа юу болоо вэ?? Зүгээр үү ?? айлаашдээ
Жиён: зүгээрээ найзыг нь жоохон ядарсан байна л гэжийн зүгээр за одоо явцгаая
Инжон: заза тэгвэл хэдүүлээ явъя өнөөдөр Хюна бид 2 танайд хононоо
Хюна: ммхн
Жиён: за сүртэйн бэ ?? зүгээрээ угаасаа би маргааш амарна
ТОП: за тэгвэл явъя
       ~Маргааш нь~
Чансун: хайраа гэрийн чинь гадаа ирцэн байна гараад ир
Жиён: заа ойлголоо.........өглөөний мэнд 2лаа өнөөдөр юу хийх үү??
Чансун: өглөөний мэнд үнсийдаа кк хайр нь чам дээр нэг юм хэлэх гэж ирсиймаа өнөөдөр манай хамтлаг япон явах гэж байгаа тэгээд  хайр нь хэсэгтээ уулзаж чадахгүй завгүй болох нь гэж хэлэх гээд л
Жиён: мм хэхэ ойлгожийнаа чи минь тэгээд биеэ сайн бодоорой оке амжилт хүсье цаадуулдаа мэнд хүргээрэй
Чансун: заза миний хайр ч бас сайн сууж бн шүү оке заза ингээд явлаа яаралтай ирсэн болохоор одоо явлаа санах байх даа үнсий
Жиён: баяртай J
           ~Жиён гэртээ орлоо~
Жиён: заа ингээд найз залуу минь завгүй цаг үедээ орлоо одоо ч уулзахад хэцүү болох нь дээ
Хюна: яасан??
Жиён: япон явна гэнээ өнөөдөр
Хюна: тоогүй ......... Инжонааа сэрээчээ ямар их унтдийн бэ???????
Инжон: хөөш дуугүй байлдаа жоохон унтаадхий
Хюна: 2лаа одоо ажилтай шдээ хурдал хоцрох нь
Инжон: ёооох нээрээ дагалдан байвал зүгээр ч юм шиг тэ сайхан унтаал даан ч мөнгө хэрэгтэй юм даа
Жиён: хүсэхийн биш би одоо маргаашнаас бас бөөн ажилд дарагдана бодохоос үстэй толгой арзаажийн
  /хюна инжон 2 явлаа/
Жиёны зүрх өвдөж эхэллээ
          ~2пм япон руу бас Жина/G.NA/~
Жина: хамтраад байждээ
Ник: хэхэх эгчээ та бас хамт явахымуу гайхалтай
Жина: харин ийм л даалгавар авчихлаа харин миний 2 стиллист охидууд хааччив
Менежэр: дөнгөж саяхан хэлсэн одоо наашаа ирж байгаа
Жина: яагаад ийм орой хэлж байгаан хариуцлагагүй бн шүү
Менежэр: уучлаарай
          ~Таксинд~
Инжон: жиён утсаа авахгүй байна ганц өдөр амарч байгаа гээд сайхан унтаж байгаа байлгүй дуут мессэж үлдээчихлээ
Хюна: аан заза ТОП мэдэж байгаа биздээ
Инжон: хэлчихсээн одоо яанаа гээл байна лээ
Хюна: би нэг залуутай болчих юмсан тэгвэл яанаа яанаа гээд гоооё байхгүй юу?? тиймээ
Инжон: хахах Жүүн яасын
Хюна: мэдэхгүй ээ ойрд таг л байна шдээ хүүхэмсэг юм чинь тэр бол тодорхой хаа нэг газар нэг охиныг дарсаар дайлаад л байж байгаа байхдаа
Инжон: харсан юм шиг ярих бас хааяа аюултай шүү гайгүй байлгүй дээ найз минь нэг л өдөр нэг сайхан залуу ирнээ ......заза ирчлээ ямар сонин цагийг нь тулгаж хэлдгийн бэ?? тэ
Хюна: харин тийм ээ гэхдээ яадын гоё л байна шд
Инжон/Хюна: сайн байцгаана уу??
Жина: за миний хөөрхнүүд хамт явах нь байна шдээ ашгүйдээ та 2той хамт явна гэсэн бүр баярлаад байсийн
Үён: жиёныг л мэдэхийн байна та 2ыг сайн мэдэхгүй танилцъя
Хюна: хюна
Инжон: Инжон
Такён: за тэгээл ер нь бол таньж байгаа биздээ тмээ хэхэ
Инжон: хм /толгой дохих/ 
Жина: хүүе явах болчиж нисэцгээе
            ~Орой нь~
Жиён: улам л муудаж байгаан байхдаа ингээд өвдөөд байвал хэцүү дээ өвчин намдаах эм авч уух хэрэгтэй юм байна ерөөсөө эмийн сан явъядаа
  /Жиён эмийн сангаас өвчин намдаах эм авлаа ааваад явж байтал/
Ёсоб: менежэр охион юу хийж яваан бэ??
Жиён: /эргэж харлаа/ ёсоб?? Зүгээр л алхаж байлаа
Ёсоб: хамт алхахуу??
Жиён: тэгье би нээрээ аймар өлсжийнаа юу ч идээгүй байна 2лаа хоол идэх үү??
Ёсоб: тэгье энүүхэнд гоё гоймонгийн газар байдгийн тийшээ явъя
Жиён: хэхэ би энэ удаад даая
      /гоймонгийн газар/
Ёсоб: чансуныг өнөөдөр япон явсан гэж дуулсан санаж л байгаа биздээ
Жиён: хөөе /улайх/
Ёсоб: улайчихлаа хэхэ

     /хамт гоймонгоо идчихээд цэцэрлэгт нилээн юм ярьж суулаа нэг мэдэхэд цаг шөнийн 1цаг өнгөрчхөж/
Жиён: би утсаа мартчихсан байна шдээ цаг хэд болжийн
Ёсоб: 1өнгөржийн
Жиён: тийм орой болчихсиймуу 2лаа явъя маргааш аймар их ажилтай шдээ
Ёсоб: хүргээд өгье
Жиён: заза ирчихлээ баярлалаа ... чи нээрээ маргааш зураг авалттай гэхэд дэндүү тайван явж бн шүү
Ёсоб: чи ч бас кк сайхан амраарай ................. найз залууг чинь байхгүйд би чамд санаа тавьж байя /орилох/
Жиён: хэхэ галзуу
              ~Маргааш~
Жиди: Топ чи өнөөдөр ямар ажилтай байна
Топ: үнээгээ саанадаа
Жиди: юу гээд байгаан бэ?? чи
Топ: хэхэ а пинкийнхан өнөөдөр бичлэгэнд орноо
Жиди: бичлэгээ дуусчихаад Huh gak-н өнөөдрийн оролцох тоглолтонд нь хамт яваарай за
Топ: яахаараа би явдийн менежэр нь биш байтал
Жиди: олон юм ярилгүй яв мэд үү менежэр нь өнөөдөр хүндэтгэх шалтгаантай байгаа
Топ: би бас хүндэтгэх шалтгаантай л бн
Жиди: чамд ямар шалтгаан байдийн
Топ: үнээгээ саана шдээ
Жиди: чи одоо яах гээд байгаан бэ?? цэвэрлэгээ хиймээр бн уу?
Топ: уучлаарай хаха
Жиди: тэнэг ................явж ажлаа хийгээч
Топ: заза явлаашдээ хихи

           ~BEAST зураг авалт~
...........................

Комментийн найз маань сэтгэгдэл бичсээн хэхэх гоё байнаа кк :)
Хэх энэ зураг оруулна гэдэг тун ч ажиллагаатаймаа кк

4 comments:

  1. Kkk ineegeel unshaad blaa ih hugjiltei huurhima kino uzjamshg l bljin jiyeond bur jinhnese ym shg l sana zowjishd kk ma eunjung top 2yg jinhnese hos bolul est goedoo amjilt ih goe uguullg bn danda unshnaa

    ReplyDelete
  2. xaxax hrn dmee ih hoorhon tohiroh yum shg sanagdaad bdiishd taecyeon top 2l eunjungtei ih tohirnoo bayrlalaa

    ReplyDelete
  3. Hrn tme eunjung top jiyeon yosob hos blosoii

    ReplyDelete