Wednesday, November 27, 2013

♥♥♥Зүгээр л зөөлөн үнс, хангалттай♥♥♥ 3-р хэсэг

Хюна: зааа тоголж байхад .... гэхдээ чи ажил хийдийшдээ
Жиён: энэ муу чинь ...... би гарчихсаан өнөөдөр очоод гарна гэдгээ хэлсээн
Хюна: мм зөзө
            ~Парти дээр~
Жүүн: Залуусаа өнөөдөр үдэшлэгт ирсэн бүх танил, танил бус мөн удахгүй танил болох найзууддаа баярлалаа гэжжжжжж Нэг зүйл байна өнөөдөр хаврын хамгийн сүүлийн парти шүү Хавар дуусах гэж бгаа учираас маш сэтгэл догдолж бна Хэн нэгэнд хэлээгүй үг байвал амжиж хэлээрэй Ингээд залуусаа сайхан зугаазацгаая
Өнөөдрийн хөтлөгч бол Eunhyuk /ажилтан/
Бүгд: Eunhyuk Eunhyuk
         ~Инжон ТOП 2 хамт хөтлөлцөөд ирлээ.~
Бүгд: Вууаааа
Жунхюн: Манайх шинэ хостой болцон байна мөн үү ??
Бүгд: Yeahhhh амжилт 2оо
Жиён: Та нар минь үнэн гоё харагджийн
Хюна: чи ч бас гайхалтай байнаа Өнөөдөр сайхан бүжиглэнэ шүү
Жиён: Ингэхэд Чансун хаана байгаан бол ??
Инжон: харин лдээ харагдахгүй байх чинь чи хариугаа хэлсиймуу
Жиён: хэлээгүй ээ харин одоо хэлнэдээ л гэж бодсийн
Хюна: хөөе би Жүүнээс асуучихаад ирье за
Инжон: Наадах чинь бөөн далим худлаа далимд нь тэр Жүүнтэйгээ уулзах гэж байгаан
Хюна: засссссссс албатаймуу болихгүй юу
Инжон: паах энэ одоо ууралж нтр хаха .....заза ми хайртай найзаа явчихаад ирээ
Хюна: явлаа шүү /жуумалзах/
Жиён: тэг тэг амжилт хэхэ
       ~Жүүн дээр очлоо~
Хюна: Сайн уу залуу минь
Жүүн: сайн би чиний залуу гэж үү??
Хюна: хэхэ .... нээрээ Чансун яасын бол ??
Жүүн: танай найз чинь гомдоочихсон байх заза би явж бүжиглэлээ
Хюна: юу вэ?? Тэгээд явчдын байхдаа ...Жиён гомдооцийн байхдаа
Жиён: за яасан юу гэж байна??
Хюна: чамд гомдцон гэж байна
Инжон: юууу??? Яагаад чи яачихсийн Жиёнаа
Жиён: юу вэ?? Би яасан гэж ..за би лав юм хэлээгүй шүү
Хюна: угаасаа өнөөдөр ирэхгүй тийм болохоор маргааш уулзаад зөвшөөрчих оке
         ~Eunhyuk: Заа тэгэхээр хэн сайн Пивоны мангас вэ гэдэг тэмцээн явуулъя~ 
Жиён: вууаав миний ганц чадах зүйл би явлаа
Инжон: Галзуу архичин
Хюна: би явж бүжиглэлээ чи ТОП руугаа яваа хэхэ
Инжон: угаасаа тэгэхжийн
      /Тэмцээнд  Жиён, Yesung, Nickhun , Hyomin, Nicole, Gain, Jokwon нар орлоо/
Тэмцээнд Жиён түрүүллээ.
Eunhyuk: вуаа Жиёнаа аймар юмаа гайхалтай баяр хүргье!!!
Жиён: би чинь би шдээ /гэнэт дотор нь муухай оригоод гүйгээд явчлаа/
Eunhyuk: Манай аваргад ямар нэг зүйл тулгарсан бололтой
Бүгд: хахаха
         ~Тагтан дээр~
Жиён ёстой л болохоо байж байлаа. Гэтэл гэнэт ?: Чи хаана ингэж ууж сурсийн бэ??
Жиён: ёооох алчуур байна уу?? ...... Баярлалаа май энэ алчуур чинь гээд хартал танихгүй хүн байлаа. Өө уучлаарай манай найзуудын нэг юм байх гэж бодлоо
?: Гүээ гүү наад алчуураа өөртөө үлдээдээ
Жиён: уг нь би нээх ингээд бөөлжөөд байдаг охин биш шүү за
?: хэхэ заза
Жиён: хүүе хүүе ямар аймар хардийн бэ намайг битгий ингэж хараа ....бүр санаа зовчлоо
?: Ёсоб
Жиён харж байсанаа инээмсэглээд “Жиён” гэж хэллээ
Ёсоб: чи их хөөрхөн юмаа
Жиён: магтаал гэж ойлголоо баярлалаа гэхдээ одоо би явах ёстой баяртай
Ёсоб: дугаараа өгөөч
Жиён: ............баяртай.
         ~Кай Жиёныг хайж байлаа~
Кай: хөөе балай минь хааччиваа??
Жиён: юу гээд байгаан бэ?? очиж л байна шдээ
Eunhyuk: Заа манай пивоны мангас баяр хүргье бэлгээ аваарай
Жиён: хэхэ арай л хөөргөөд байгаан бишүү
Луна: галзуу охин шүү нээрээ баяр хүргье хэхэ
            ~Парти арай гэж нэг дууслаа бүгд гэр гэртээ харьцгаалаа Хюнагийнд ~
Инжон: Чи түрүүн хааччихсан бсан бэ??
Жиён: дотор муухайраад тэгээд л
Хюна: за тийм байхаа бүр гачин болцон ирсийшд хэхэ
Жиён: нээрээ би тагтан дээр нэг залуутай танилцсан
Хюна: пөөх хэн бэ?? хөөрхөн юм у??
Инжон: дандаа царай асуухын ??
Хюна: хөөе царай чухал мэд үү
Жиён: гайгүй царайлаг...... гэхдээ нэрийг нь мартчижээ
Инжон: хөөе наадах чинь яг архичин болчиж
Жиён: хөөш пиво л хаяа уудаг болохоос биш тэр архийг чинь барагтаа бол уудгүй шүү
Хюна: хаха инээдтэй юмаа тэгээд ядаж дугаараа солилцсон уу??
Жиён: юу билээ?? за мэдкүе унтах минь та 2ч бас унт сунаж уналаа
Инжон: сайхан амраарай
Хюна/жиён: аанхаан
Инжон: муу хоёр зэвүүн амьтан сайхан амраарай гээд хэлчихэд юу ....
Хюна/Жиён: ёоооооооооох унтаачээ
Инжон: ааш муутай амьтад
            ~Маргааш нь~
Жиён: үхэхнээ
Хюна: би ч бас
Инжон: ёоооох босолдоо
Жиён: хайртай шүү Momy
Хюна: би ч бас
Инжон: паааааааааааааах балиар амьтад би чадкүэ өөрсдөө босоод хийхгүй юу
Жиён Хюна 2 сонсоогүй юм шиг унтана
Инжон: ёооооооох заза явж хийхээс
            ~Хэсэг хугацаны дараа~
Инжон: хөөш босож хоолоо ид
Жиён/Хюна: за ойлголоо
Инжон: муу өөдгүй амьтад өөрсдөө аяга шанагаа угаагаарай би явж унтлаа
Хюна: эээээээ
Инжон: одоо болноо чадкү
Жиён: заза 2лаа л угаахаас хоол ч сайхан бн шүү тэ
Хюна: харин тиймээ
Инжон: би гарлаа
Хюна: хөөе хаачих гэж байгаан
Инжон: найз залуу дээрээ очлоо
Жиён: пааааа ямар лагийн энэ одоо чи бид 2т олдохгүйн бн лдаа  хээх заза баяртай ....... заза 2лаа ч бас гэрийг чинь цэвэрлэчихээд найз нь явлаа
Хюна: заза тэгье өө
                     ~Жиён гэртээ иртэл утас нь дугарлаа~

Жиён: байна уу?


Unshij bgaa hvn bnuu ??? ingehed :(
Bi ogvvlleg anh udaa bichij bgaa bolohoor turshlagagvi bgaa bhaa 
Bas dvr songoj chadahgv bsn bolohoor ooriinhoo durtai idoloor bichchihsen shoo :) 
Tegeed ta nariin durtai idoloor ogvvlleg bijij bolno shoo heleerei oke :)

2 comments:

  1. Hurhun blje jiyeonnie, durtai idolor bichij ughimuu kkkk tgul bayrlana shu eunjung top 2or bchj uguch kkk, bas uguullegudinhe dund idoludinha zurgudig oruljiwal ilu goe blhin blu gj dlo

    ReplyDelete
  2. oke eunjung top 2oor tgvl bodjad aygvv hoorhon yum bijnee kk zurag?? oke oruulnaa

    ReplyDelete