Sunday, January 12, 2014

♥♥♥Зүгээр л зөөлөн үнс, хангалттай♥♥♥ 11-р хэсэг

Ёсоб: үгүй дээ би ч гэсэн магадгүй ингэх байсан байх Инжон зүгээр л сая сэтгэлийн хөдөлгөөнөөр шийдчихлээ Одоо харин тайьан байж Жиёныг олох хэрэгтэй
Топ: хаанаас олох вэ??
           ~Гадаа~
Хюна: Инжонаа зогсолдоо

Инжон: дургүй хүрээд бн тэр мэдэж байсан хэрнээ найзыг минь биднээс нуусан гэж бодохоор
Хюна: тиймээ уурлах чинь чиний зөв миний ч гэсэн дургүй хүрч бн гэхдээ тэр хэлж л байна шдээ энэ л хангалттай тэртээ тэргүй болоод өнгөрсөн цаг хугацааг юугаар ч нөхөхгүй ойлгов уу?? Гэмээ ойлгосон болоод л тэр хэлж бн тэр ч гэсэн удаан шаналсан бн шдээ Топ-г ч гэсэн бид бас ойлгох ёстой ялангуяа чи .... тэгэхээр миний найз ухаантай бай харин одоо бүгдээрээ Жиёныгоо олох хэрэгтэй
Инжон: заза /нулимсаа арчлаа/ чиний зөвөө би дэндүү түргэн зан гаргаж орох уу??

Хюна: сайн бн энэ л миний хөөрхөн Инжон
Инжон: гэхдээ би нэг зүйл хэлье би Топ-г уучилж чадахгүй энэ мөчөөс бид 2 хосууд биш
Хюна: чи юу.......
          /эргэж орлоо/
Ёсоб: ашгүй та 2 ороод ирэв үү?? Инжонаа миний найз одоо тайвшир

Инжон: би тайван байнаа явцгаая хаанаас ямар аргаар ч хамаагүй Жиёныг олоё
      ~Тэд Жиёныг байж болох бүх  газраар явж хайсан боловч яагаад ч олсонгүй хэд хоногийн дараа~
Хюна: би бүр туйлдаа хүрч бн үнэхээр Жиёнд минь муу зүйл тохиолдсон бол
Инжон: чи битгий тэнэг юм яриад бай

Хюна: тэгээд.... тэгээд яагаад одоо болтол нэг ч сураг гарахгүй байгаа юм бэ??
     /Гаднаас/
Ёсоб: за ашгүйдээ 2оо саяхан Eunhyuk-тэй Жиён таарсан бн
Хюна: хаана??
Ёсоб: энд
Хюна: тэгэхээр Жиён энд байгаа гэсэн үг үү??

Ёсоб: мэдэхгүй бнаа гэхдээ тэрний яриагаар бол Жиён хэд хоногийн өмнө ирсэн гэж хэлсэн гэжийлээ нэг амжуулах ажил байгаа гэж хэлсэн гэнээ тэгээд өөр юм яриагүй гэсэн
Инжон: одоо тэгвэл хаанаас хайх уу?? Яахуу??
Ёсоб: харин тиймээ
Хюна: хөөе би нэг газар мэднэ зүгээр магадгүй гэж бодож бн Инжонаа 3уулаа багадаа очдог байсан нэг модыг санаж бн уу??
Инжон: нээрээ тэгвэл шууд тийшээ явцгаая
Топ: та хэд
Ёсоб: явъя
            /Модон дээр/ жич: хүслийн мод
Жиён: би тэднийгээ үнэхээр их санаж байна уучлаарай тэнэг охин чинь тэвчилгүй хүрээд ирлээ нууцаар ч болов хараад явбал болоо Миний хөөрхөн 2найз би тэр хоёрыгоо үнэхээр их санаж бн бас миний ээж /уйлах/

Инжон/Хюна: Жиёнаа
Жиён: /хэсэг зог туссанаа эргэж харлаа/
Инжон: тэнэг хүүхэн минь чи тэнэг юмуу яагаад өвдсөнөө хэлээгүй юм бэ?? бид 2 чиний найз биш үү?? /уйлах/
Хюна: чамд ямар их санаа зовсоныг мэдэх үү??? Муу тэнэг охин өөдгүй амьтан
Жиён: уучлаарай /тэврэлдэх/

 Ёсоб Жиён луу дөхөж очлоо. Жиён Ёсобыг тэвэрсэнээ шууд ухаан алдаад уначихлаа
       Нэг мэдэхэд Жиён эмнэлэгт сэрлээ
Жиён: би

Хюна: найз нь бн хэхэ Инжон ажилруугаа явсан дуудаад болдгүээ бас Ёсоб явчихсан өнөөдөр Бийст-нхан фен уулзалтаа хийж байгаа Топ тэдний менежэрээр ажиллаж байгаа тийм болохоор одоохондоо чамд би л бндаа хэхэ
Жиён /инээмсэглэх/

Хюна: за найз нь гарчихаад ирье
Жиён: за
Хюна: эмчээ манай найзын бие ямархуу бндаа
Эмч: хэцүү байна даа охин минь найз чинь энэ байдлаарай эдгэх боломж тун хэцүү бн
Хюна: гэхдээ эмчээ нэг арга байгаа гэсэн үг үү?

Эмч: мэдээж хагалгаа л хийнэ энэ гэхдээ найдвар маш бага бүр өндөр магадлалтай шүү азаа үзнэ л гэсэн үг дээ
      /2 цагийн дараа/
Топ: за яаж бндаа

Жиён: зүгээрдээ
Топ: найзыгаа уучлаарай би чамд бас Инжонд үнэхээр муу...
Жиён: үгүй ээ чи харин чхийх ёстой бүх зүйлээ хийсэн
Топ: чи намайг уучилсан ч Инжон намайг уучлахгүй бас би өөрийгөө огтхон ч уучилж чадахгүй нь

Хюна: өө чи ирчихээ юу??
Жиён: найз нь эмнэлгээс гармаар бн
Хюна Топ 2 бие биенрүүгээ хараад

Хюна: Жиёнаа гэхдээ
Жиён: би зүгээрээ тийм болохоор би зүгэр л гармаар бн энд чинь илжирлээ хэхэ
      /гарахаар боллоо/

Жиён: орой гэрт бүгдээрээ хүрээд ирээрэй

1 comment:

  1. Wua daragih n orzon beshde yasn goeimb, top ynaa balai yma hhe, jiyeon mani edgeh bhoo. Eunjungi ehni zurag ysn hurhimbe, ene zurgudig yaj ingj yqg tarulj oldog bnaa jiyeonnie mundag

    ReplyDelete