Tuesday, November 26, 2013

♥♥♥Зүгээр л зөөлөн үнс, хангалттай♥♥♥ 2-р хэсэг

          ~Cherry кафед~
Жиён: яасан бэ?? өвчтэй юм шиг хүн сандраагаад хаячихын
Инжон: ёоооо найз нь яаг галзуурахнээ??
Жиён: Чимээгүй байгаач ээ цочлоо шд хүн амьтан үргээлээ. Юу болсийн
Инжон: Найзыг нь ............... TOP гуйгаад /ТОП бол ent-н ажилтан/
Жиён: Ёооох аймар л юм болсийн байх гэж бодлоо шд тэгсэн чинь юу вэ??
Инжон: Аймар л байгаа биз дээ
Жиён: Сүртэй охин шүү нээрээ хэхэ хөөе тэгээд хариугаа хэлсиймуу
Инжон: хэлээгүй харин яах уу??
Жиён: балай юмуу чи !!! Сайн юм байж тэгээд зөвшөөрөөч хэхэ
Инжон: Тэгээд нээрээ зөвшөөрчих үү??
Жиён: OMG юм болгоноо асууна шүү нээрээ хэхэ тэгэл дээ
Инжон: Заза тэгвэл би зөвшөөрлөө хээх
Жиён: заза найз нь явлаа маргааш уулзъя
Инжон: заза баяртай маргааш уулзъя
Инжон: Хөөш чи юу өмсөх гэжийн
Жиён: харин лдээ хэхэ найз нь хэд хоногийн өмнө Forever21-с нэг гоё даашинз авсан тэрийгээ өмсөнөө заза тэгээд амжилт баяртай галзуу охин минь
Инжон: пөөх ямар гоё юм бэ???? энэ муу ингээл явчдийн заза зөвшөөрнөө хэхэ
    ~TOP-руу мессеж бичих~
Хэхэ Зөвшөөрч байна Инжон
TOP – баярлалаа Инжонаа хайртай шүү
Инжон – Хөөе нялуун байна шүү хэхэ хайртай шүү маргааш уулзъя
TOP –  хэхэ баяртай
    ~Орой Жиён луу Чансун залгалаа~ /Чансун бол мэдээж 2пм-н гишүүн/
Жиён: байна
Чансун: сайн уу ???
Жиён: сайн сайн хэхэ юу болсийн
Чансун: хэхэ 2лаа уулзъя тэхүү
Жиён: мммммммммм заза хаана уулзах уу
Чансун: танай гэрийн урд талын цэцэрлэгт хүрээд ир
Жиён: заза одоо гарлаа
         ~Цэцэрлэгт~
Жиён: их удаан хүлээв үү? Ийм их ажилтай хүн яаж яваан бэ?? хэхэх
Чансун: гүээ хэхэ өнөөдөр харин гайгүй зав гарлаа жиёнаа би чамд нэг юм хэлэх гэсийн
Жиён:  за анхааралтай сонсож байя хэхэ
Чансун: аан нөгөө нээрээ шинэ хамтлаг дааж бгаа гэсэн баяр хүргье
Жиён: хэхэ заза баярлалаа тэгээд энийг л хэлэх гэсэн юмуу ?? хахах
Чансунг: үгүй ээ Нөгөө ...........надтай үерхээч
          Жиён бүр хэлэх үггүй болоод гацчихав.
Жиён: заза би явлаа маргааш уулзъя
Чансун цэцэрлэгт тэнэг юм шиг л ганцаараа суугаад үлдлээ.
         ~Жиён гэртээ ирээд бодов~
OMG юу болоод байнаа эхлээд Инжон харин дараа нь би нэг л бурхан харж үзээд байх шиг тэгэхээр би яах уу?? Заза маргааш үдэшлэг дээр хэлье. Гэхдээ эхлээд Хюна Инжон 2той ярих хэрэгтэй.
       ~Маргааш~
Хюна: hey babies
Инжон: хаах чи наад хагас галзуу англи хэлээ боливол таарна
Хюна: за юу вэ?? Хар өглөөгүүр эрүүний шөлөө уулгахнуу Momy
Жиён: за манай 2 ч удахгүй хэл амны battle-аа эхэллээ шүү тэрэн дээр нь эртхэн зогсоож авах хэрэгтэй юм байна.
Хюна: хөөе чи юу хэлэх гээд байна за хэл хэл
Жиён: энэ ёстой бөөн мэдрэмж
Хюна: Мэдээж шдээ би бол Хюна <Wink>
Инжон: за тэгээд юу юм бэ??
Жиён: чансун намайг гуйсан
Хюна: O.O чи үнэнэсээ хэлжийн уу? Ээ бурхан минь 2пм ??????
Жиён: тийм ээ тэгээд би худлаа ярих юмуу
Инжон: үнэхээр гайхалтай шууд зөвшөөр оке би явлаа
Хюна: хөөш чи явах гэж байгаа муу
Инжон: Тиймээ галзуу минь
Жиён: за орхичихоо Хюна наадах чинь эзэн лүгээ яарч байгаан
Хюна: юун эзэн бэ ?? .....пөөх Хам Инжон хурдан байна шүү ТОП биз???
Инжон: Үгүй ээ Jesus ......Бурхан минь наадхаа яг одоо цаазал баяртай
Жиён: За тэгэхээр хонгор минь би яг одоо тушаалаа авсан учир 2лаа явж чамайг цаазлая хиххи
Хюна: чи Jesus байх нь ....... та 2 миний гарт нэг л өдөр үхнэдээ мэд үү
Жиён: Тэгнээ харин өнөөдөр нэг сайн партиднаа тэгэхээр хоёулаа явж чиний үдэшлэгт өмсөх хувцасыг сонгоё
Хюна: хэха чи авч өгөхиймуу
Жиён: хөөөөөөөш
Хюна: зааа тоголж байхад .... гэхдээ чи ажил хийдийшдээ
Жиён: энэ муу чинь ...... би гарчихсаан өнөөдөр очоод гарна гэдгээ хэлсээн

Хюна: мм зөзө 


Дараагийн хэсгээс Парти орноо :)
Та нар минь сэтгэгдэл бичээрэй. Сэтгэгдэлгүй байсан чинь нээрээ тиймхэн юмаа тоохгүй байгаа ч юм шиг нтр ....... кк

2 comments:

  1. Jiyeonnie blog nesimu bayr hurgie bas ih hurhun ugulleg bna amjilt, ma eunjungee bas ene uguullegt bgm bshd hhe orj irj unshjina queen

    ReplyDelete
  2. xexe hrn dmee kk eunjung-ee sn oruulnaa xxexex bayrlalaa

    ReplyDelete