Thursday, November 28, 2013

♥♥♥Зүгээр л зөөлөн үнс, хангалттай♥♥♥ 4-р хэсэг

                     ~Жиён гэртээ иртэл утас нь дугарлаа~
Жиён: байна уу?
?: сайн уу Жиёнаа дотор чинь зүгээр үү? Намайг таньж байна уу?
Жиён: /юу билээ хэн байдаг билээ аан нөгөө залуу/ мм таньж байнаа сайн уу??
?: би чамтай уулзмаар бн 2лаа уулзах уу??
Жиён: яанаа хэх би одоо завгүй байнаа
?: тэгвэл орой болох уу??
Жиён: ингэхэд би өөрийг чинь сайн мэдэхгүй шдээ тэгээд уулзах гэж үү??
?: танихгүй хүмүүс уулзаж байж л биенийгээ таньдаг болдог биздээ
Жиён: мм орой 8 цагийн үед уулзъя
?: оке
         ~Инжон ТОП~
Инжон: үгүй гүзээлзгэнэ гоё
ТОП: гэхдээ би шоколадыг илүүд үздэг
Инжон: тэгвэл би гүзээлзгэнийг илүүд үздэг
ТОП: чи угаасаа ийм зөрүүд юмуу?? /инээх/
Инжон: энэнээс ч илүү гэж мэд
ТОП: эгдүүтэй юмаа чи нээрээ 2лаа одоо юу хийх үү?? Хайраа
Инжон: нялуун амьтан парк ороё ойрд ороогүй юм байна
Топ: за тэгвэл явъя 2лаа галзуу хулгана дээр сууна шүү
Инжон: мэдээж шдээ хэн нь илүү аймар царайтай болохоо үзэх үү санасандаа
Топ: хөөх тэгье чи ч хайрыгаа яаж амжих вээдээ би чинь угийн сайхан төрчихсөн болохоор ......
Инжон: харж л байя
            ~Хюнагийн хонх дугарлаа~
Жүүн: сайн уу??
Хюна: өө чи юу хийжаам бэ?? кк
Жүүн: чам дээр л ирж байна Сайн уу?? ч байхгүй шүү
Хюна: аан ор лдоо
Жүүн: өчигдөр ёстой янзын байсан шүү тэ кк
Хюна: ярих хэрэггүй ээ жиён өглөө үхэх гэж байгаан юм явсийшд
Жүүн: жиён ч ёстой галзуу уудын бнлээ кк
Хюна: өө нээрээ чи завтай юу??
Жүүн: завтай яасан?
Хюна: аан харин аав ээж 2 хэд хоногоос ирэх гэж байгаан тэгээд гэртээ жаахан юм авах хэрэгтэй байнаа эрэгтэй хүн хэрэгтэй бна кк
Жүүн: болноо тэгье тэгье
          ~Тавилгын дэлгүүр~
Хюна: энэ сандал ямар хөөрхөн юм бэ?? тийм байгааз өрөөндөө авнаа
Жүүн: тийм байнаа үнэхээр хөөрхөн юм байна би чамд аваад өгье
Хюна: ай???? Нээрээ юу??
Жүүн: тиймээ суух болгондоо намайг бодож бай гэж авч өгж байгаан
Хюна: баярлалаа /улайх/
          ~Ёсоб Жиён~
Жиён: уучлаарай хоцорчихлоо
Ёсоб: чи дандаа ингэж хэлдэг үү??
Жиён:юу???
Ёсоб: тоголсиймаа хэхэ
Жиён: хэхэ заза юу захиалах уу??
Ёсоб: эднийх стикээрээ их алдартай газар
Жиён: тиймүү тэгвэл үхрийн махан стик авъя даа болно биздээ мэдээж чи тооцоог нь тийм үү??
Ёсоб: хэхэ би тооцоог нь
Жиён: би нээх тойруулах дургүй хүн лдээ ер нь бол би чиний нэрийг санахгүй байна
Ёсоб: хэхэ Ёсоб чи ч их уужээ
Жиён: мм хэхэ тийм юм байна хэлэхэд чинь л саналаа ххэ чи ингэхэд хэний найз юм бэ ?? манай ажилтан лав биш
Ёсоб: би удахгүй гарах хамтлагийн гол дуучин
Жиён: мм тийм үү ?? хэхэ
Ёсоб: хэхэ чи үнэхээр хөгжилтэй юмаа
Жиён: бас хөөрхөн
Ёсоб: бас шулуухан тийм үү??
Жиён: хөөе наадах чинь миний үг хэхэ .......энэ стик үнэхээр гоё юм байнаа ёстой аманд ороод л уусжийн кк
    ~Энэ үед Чансун тэднийг рестароны цонхоор харлаа Жиён луу залгалаа~
Чансун: чи хаана байна??
Жиён: аан найзтайгаа хоолложийн яасан
Чансун: мм яагаачгүй ээ хооллодоо
Жиён: хөөе Чансунаа............. яасн болоо нэг л дуу муутай байх чинь
Ёсоб: Чансун гэсэн үү??
Жиён: аан тиймээ
Ёсоб: 2пм-нх найз мөн биздээ та2 үерхдиймуу
Жиён: ер нь бол бараг л тийм би л хариугаа хэлээгүй болохоос
Ёсоб: аан тийм үү?? /барайх/
          ~Маргааш ent-н үүдэнд~
Хюна: за хайрууд минь өчигдөр юу хийсэн бэ??
Инжон: найз залуутайгаа өдөржин кк
Жиён: сайн уу?? Хөөе та 2 бүр мэндлэхээ ч байчиж нээрээ миний нөгөө танилцсан залуу манай шинэ хамтлагийн гишүүн байсын блээшд тэгээд би өчигдөр тэрэнтэй хамт хооллосон кк
Инжон: пөөх тийм үү?? Ямар хөөрхөн юм бэ?? хэхэ
Хюна: за тэгээд хайр сэтгэлтэй болчивдоо кк хөөе чамайг явсны дараа Жүүн манайд ирсийшд
Инжон: хаха миний муу найз яасан болоо кк
Хюна: гэрт тавилга бас бус юм авах гээд дагуулж явсан
Жиён: тэгээд яасын ??
Хюна: тэгээл Жүүн ингэсэн сонс
    “ Жүүн: хюна би чамд одоо л хэлэх хэрэгтэй гэж боджийн
     Хюна: юуг???
     Жүүн: би чамд үнэхээр сайн гүээ хайртай” гэсэн
Инжон: пөөх тийм үү ??? тэгээд чи юу гэсэн гуйсиймуу
Жиён: харин тийн
Хюна: үгүй зүгээр л сэтгэлээ илчилсэн чамайг мэдэж байгаасаа гэж хүсжийн тэгвэл надад амар байна гэсээн
Жиён: өө тэгээд хэрвээ гуйвал яаая гэж боджийн
Хюна: мэдэхгүй зөвшөөрөх л байхдаа кк
Инжон: юуг нь асуудын угаасаа л зөвшөөрнө шдээ
Хюна: заза ажилруугаа
                ~Ажил дээр~
Дүүжүүн: за хамт олон минь сай...
Бүгд: сайн шдээ
Дүүжүүн: үг дуусгааж
ТОП: сайнуу ?? .... хайраа сайхан амарсан уу?? Тэврэв
Инжон: сайхан амарсаан кк өчигдөр хэн хожигдлоо
ТОП: юу хүсмээр байна?? Би алтан загас байна
Инжон: хаха би дараа нь хэлнээ гижиг хүрээд бн болилдоо
Eunhyuk: хосууд нээрээ болилдоо
ТОП: атаархах муухай шүү
Хюмин: хаха элдэв юмгүй хөөрхөн хэллээ кк
Eunhyuk: паххххххххх
            ~гаднаас хэлтсийн дарга Жиди орж ирлээ~
Жиди:  хелло кк
Eunhyuk: Yeahhhhhhhhhhh
Жиди: ангалз захирал иржийн
     Жиён: E-mail-руугаа орсон чинь Чансун байлаа “ чансунаа би чамд зөвшөөрсөөн”
     Чансун: дээвэр дээр хүрээд ирээрэй
            ~Дээвэр дээр~
Чансун: зөвшөөрсөнд баярлалаа
Жиён: зүгээрээ хэхэ
Чансун: хэхэ
Жиён: яагаад уулзъя гэсийн
Чансун: зүгээр л баярлалаа гэдгээ хэлэх гээл
Жиён: ай??? Хэхэ .....жиён чансуны хацар дээр нь үнсчихэв. Чансун улайгаад л явчлаа
Жиён: хэхэ заза би явлаа шүү /гүйчихлээ/
Чансун: орой уулзана шүү /орилох/
       ~Бэлтгэлийн өрөөнд~
Никхүн: чи хааччихаад ирэв
Такён: наадах чинь нөгөө Менежэр Жиёнд сайн болцоон хэхэ
Никхүн: тийм үү?? Хөөрхөн охин блээ тэ
Чансун: бид 2 үерхчлээ
Такён: ай??? Хэхэ хэзээ вэ?? Хэдийдээ амжуулчихваа
Никхүн: заза ямар ч байсан амжилт
     ~Жиёнд мессэж ирлээ~
Ёсоб: Hi
Жиён: hi
Ёсоб: зав байвал 2лаа уулзъя
Жиён: уучлаарай би завгүй ээ дараа долоо хоногоос хүссэн хүсээгүй 2лаа уулзана шдээ кк bye
Ёсоб: юу гэсэн үг үү?? Жиён манай хамтлагтай хамтрах юм байхдаа
    /7хоног нэг л мэдэхэд өнгөрлөө харин энэ хооронд Жиён Чансун 2 маань сайхан үерхэж байгаа шүү Инжон ТОП 2 бол ямар ч асуудалгүй харин Хюна Жүүн 2 үерхээгүй л гээд байгаа гэхдээ л ноотой байгаа гэхдээ Жүүн сүүлийн үед таг чиг байгаа гэсээн ингээд ажлын эхний өдөр/
Jun k: за энэ бол та нартай ажиллах менежэр Жиён сайн хамтрана гэж найдаж бн ...за Жиёнаа ажилаа эхэлдээ өнөөдөр фото зураг авалттай шүү амжилт хүсье
Жиён: за ойлголоо..............намайг Жиён гэдэг өнөөдрөөс та нартай ажилланаа
Ёсоб: ажилаа эхлэх үү дээ
Жиён: хэхэ тэгье ээ
        /тэд нар хоорондоо танилцаад ажилдаа орлоо /
Жиён: заа бүгдээрээ сугалаа сугалаад хэн нь түрүүлж зургандаа орохоо үзэх үү?? Ингэвэл шударга
Жунхюн: тийм юм бн тэгье
          /сугалаагаар 1. Киван 2. Жунхюн 3. Дүүжүүн 4. Хюнсун 5. Донгвүүн 6. Ёсоб /
    /Бүгд зургандаа орж байлаа Жиён дараа дараачийн ажлуудыг цэгцэлж байлаа/
Ёсоб: зөвшөөрсөн үү??
Жиён: юу?? ........Аан хэхэ тиймээ чи орох болж байна шдээ явж бэлдээчээ
           /ингээд нэг юм зураг авалт дуусах талруугаа орж байлаа гаднаас захирал орж ирлээ/
Захирал: за ажил сайн уу??
Жиён: тиймээ захирлаа
Захирал: заза ядраагүй биздээ
Жиён: үгүйдээ харин ч сайхан байна
Захирал: заза маргааш 3хоногийн дараа клипний зурагтай
Жиён: тиймээ мэдэж байгаа хувцас нь маргааш гэхэд бэлэн болноо
Захирал: сайн байна за амжилт хүсье сайн ажиллаарай
      /инжон хюна 2/
G.NA: та 2ын сонголт надад маш их таалагдаж байнаа энэ удаагийн иргэн ирэлт маш онцгой байх учиртай тийм болохоор сайн хичээцгээнэ шүү за өнөөдөр та –2 үнэхээр сайн байлаа
Хюна: баярлалаа сайн хичээнээ
G.NA: 3лаа хамт хооллох уу би та 2той илүү дотно танилцмаар байна
Инжон: хэхэ нээрээ юу?? Тэгье
Хюна: yessss
G.NA: за тэгвэл би хувцасаа солиодхий
        ~Restauran-д~
Хюна: нээрээ манай нэг найз бид 2той хамт орсийн тэгээд даанч найзыг маань шинэ хамтлагийн уран бүтээл дээр ажилла гээд явуулцан сая хаана байна гэхээр нь хүрээд ир гээд хэлчихсэн
G.NA: тийм үү за тэгвэл хөөрхөн 3 охинтой болох нь дээ кк
Жиён: сайн уу??
Инжон: наашаа суу
Жиён: за сайн бн уу та Жиён гэдэг
G.NA: сайн та 3 нээрээ ямар хөөрхөн юм бэ??
   /тэр 3 хамтдаа маш хөгжилтэй байсан сайхан танилцацгаалаа/
           ~Жиёны утас~
Жиён: байна ...........аан хэх .......заза.......хаана....... одоо очлоо.............. найз нь ажилтай болчлоо уучлаарай дараа тухтай уулзъя
Хюна: заза bye
Инжон: нээрээ манай Жиён Чансунтай үерхдийшд

G.NA: 2пм-уу??.............

Ontsgvi ch yum shg kk ogvvlleg unshih sonirholtoi hvn baigaamuu?? 
Dvr ntr bguul heleechee taminee
Durtai idoloor chin hvssen ogvvllegiig chin bijij ogii geed bhaddaa 
Orj ircheed tooj bgaa ch hvn alga :(

2 comments:

  1. Setgegdel bichihed jahn yriwagtai ih ajillagatai yma kk tgd l humusset bichku bga blu gj bdjina trnes chni uguullg ih sonirholtoi hugjiltei hurhima talagdjin eunjung top

    ReplyDelete
  2. xaxa yrwigtai kk bvr setgegdel irsen chin bvr stgel hodolchloo xaxa goy bdiin bn ntr

    ReplyDelete