Sunday, November 17, 2013

♥♥♥Зүгээр л зөөлөн үнс, хангалттай♥♥♥ 1-р хэсэг

          Энэ охиныг Жиён гэдэг. Гэхдээ тэр маш баян айлын охин. Гэхдээ энэ баян амьдрал анхнаасаа байгаагүй. Тэр үргэлж бүх зүйлийг өөрөө хийж өөрөө шийдэхийг хүсдэг тиймдээ ч ганцаараа амьдардаг. Учир нь түүний аав нь бага байхад нь өөд болсоноор ээж нь өөр хүнтэй суусан. Түүний хойд аав нь маш баян хүн байдаг бөгөөд Жиён хойд аавдаа дургүй учираас насанд хүрээд тусдаа гарсан. Хэзээ ч хэнд ч муугаа харуулахыг хүсдэггүй учираас хойд аав болон өөрийн ээжээсээ нэг ч төгрөг авдаггүй. Бас их хатуужилтай охин. Харин..........
Эмч: Миний дүү ингээд өвдөөд байх юм бол хэцүү дээ, хэдий болтол ингэж нуухав ар гэрийнхэндээ хэлвэл зүгээр биш үү??? Өвдөх чинь одоохондоо бага байгаа хэдий ч удахгүй илүү ихэснэ шдээ тогтвортой эмчилгээ хэрэгтэй
Жиён: Уучлаарай эмчээ би хэлэхийг хүсэхгүй байна. Гэрийнхэнтэйгээ бараг холбоогүй байдаг болохоор хэлэхийг хүсэхгүй байнаа. Ээж минь л зовно би тэр хүнд дараа учруулмааргүй байна.
Эмч: Хмм .............. Жиёнаа эмч нь удахгүй гадагшаа мэргэжил дээшлүүлэхээр сурах гэж байгаа тийм учираас одооноос би чамайг энэ маягаар эмчилж чадахгүй л болох нь дээ гэхдээ чи сайн бодоорой би чамайг ойлгож байгаа хэдий ч чамайг өдрөөс өдөрт муудаж байгааг харах хэцүү байна
Жиён: Хэхэ………  зүгээр дээ та юу яринам бэ ?? өдий олон жил та намайг ойлгож надаас нэг ч төгрөг авалгүй эмчилж байсан шүү дээ. Тэгэхэд би л харин танд баярлах ёстой.
Эмч: Баярлалаа. Ийм сайхан магтаал сонссон чинь сайхан байна шүү!!! Эмээ сайн ууж байгаарай. Биеэ сайн гамнана шүү мэд үү!!!
Жиён: За ойлголоо би ингээд явъя даа одоо ажилтай Та харин сайн сураарай
Эмч: Заза баяртай. Ажилаа сайн хийгээрэй
      ~Ажил дээр~
Жиён: бүгдээрээ сайхан амарцгаасан уу?? Хэхэ
Бүгд: Сайхан амарсаан
Хюна: Жиёнаа нээрээ маргааш орой пари поридьё оо
Жиён: Хэхэ найз нь маргааш яг амжихгүй ээ Инжон та 2 л явчилдаа
Хюна: Ээлдээ Жүүний гэрт болно гэсэн 3лаа явийлдаа /Хюна Жүүнд сайн/
Жиён: ээ та 2 явчихал даа
Хюна: Өө өөдгүй
Жиён: Заза найз нь тэгвэл маргааш эртхэн ажилаа амжуулчихаад явъя за
Хюна: нээрээ юу ашгүйдээ хэхэ
Жиён: Инжон хааччив
Хюна: Ирээгүй л байна шдээ нээрээ хэзээ бид 3ыг жинхэлэхийн болоо бүр жил гаран ажилцан бншдээ
Жиён: харин тиймээ мөнгө хэрэгтэй байдаг ингэхэд тэр партинд чинь 2лахнаа очих юмуу 
Хюна: хэхэ үгүй ээ уг нь бүгдээрээ л очино лдоо
Жиён: паах тэгвэл чи намайг хуурсан байна шд
Хюна: im sorry хихи /Зугтаав/
Жиди /продюссер/ : Жиёнаа Хюнаа та 2 болиочээ тэгэхгүй бол нөгөө горил чинь ороод ирнэ шдээ
Гаднаас Дүжүн: хэнийг горил гээд байна Жиди гуай
Жиди/ухас хийгээд бослоо/ : ёоох чи байсиймуу захирлыг байна гэж бодлоо шд. Зүрх амаар гаргачих шахлаа
Kim Soo Ro/захирал/: За яасан гэнээ
Жиди: ёооё больчоочдээ гээд эргээд харлаа
Kim Soo Ro/захирал/: Юу??????? Та хэнд хэлээд байна /муухай харах/
Жиди: өө уучлаарай захирлаа таныг хэлээгүй шүү
      Бүгд инээлдлээ
Kim Soo Ro/захирал/: чимээгүй аятайхан байна шүү!!! Жиди гуай тэр тайлан юу болсон удахгүй шинэ хамтлаг гаргана гэдгийг мартаагүй биз
Жиди: яалаа гэждээ захирлаа
Kim Soo Ro/захирал/: за чи яг одоо өрөөнд ороод ир
Жиди: ойлголоо
          ~Захирлын өрөөнд~
Kim Soo Ro: тэгэхээр би энэ дагалдан 3 охинд ажил даалгамаар бн Шинэ хамтлагийнхаа уран бүтээл дээр ажиллуулмаар байна хамтлаг хэр амжилттай явна тэр хэрээр би энэ 3 охиныг яахаа бодно
Жиди: захирлаа энэ боломжгүй хэрэг тэд нар өдийг хүртэл нэг ч ажил бие дааж хийж байгаагүй шдээ
Kim Soo Ro: тэрийг би хариуцнаа санаа зоволтгүй Тэгэхээр Жиёныг шинэ хамтлагийн менежэрээр авах хүсэлтэй байна би энэ охины чадварт итгэж бн
Жиди: О.О менежэр гэнээ ?? захирлаа энэ арай дэндэх хэрэг биш үү?? Би эсэргүүцэж байнаа ямар ч ажлын туршлага байхгүй хүнд ийм ажил даалгана гэдэг байж боломгүй хэрэг
Захирал: жиди гуай та үгээ бодож ярина шүү
Жиди: .......уучлаарай захирлаа харин Хюна Инжон 2т юу даалгах уу??
Kim Soo Ro: санаа зоволтгүй би тэр хоёрт G.NA-г хариуцуулна мэргэжил нь өөр юм билээ make up artist гэсэн байхаа Жина их өндөр шалгууртай учир тэднийг 2ууланг нь G.NA-д өг
Жиди: үгүй ээ захирлаа энэ яагаад ч болохгүй ээ G.NA бол
Kim Soo Ro: би мэдэж бнаа их бодож гаргасан шийдвэр тийм учираас санаа зоволтгүй би түүнтэй ярилцсан шийдвэр за явж ажлыг нь даалга аан шинэ хамтлагийн нэр BEAST
Жиди: ойлголоо /гарлаа/ захирал яг галзуурсан бхаа заза Хюнаа нөгөө 2ыгоо дагуулаад өрөөнд ороод ир
Хюна: аан за
     / Жиди өрөөнд/
Хюна: за бид ирлээ хэхэ
Жиди: тэгэхээр захирлын тушаал та 3т ажил даалгасан гэхдээ жинхэнэ ажилтан болсон гэсэн үг биш шүү сайн ажилж чадвал жинхэнэ ажилтан болох боломжтой ойлгомжтой юу??
Бүгд: О.О /баярлах/
Жиён: тиймээ гэхдээ гол нь ямар ажил юм бол
Жиди: Жиёнаа чи шинээр гарах хамтлагийн менежэрээр ажиллана
Жиён:ай???????????? Менежэрээ?? Шууд менежэр хийнэ гэж үү??
Жиди: тиймээ дараа долоо хоногоос ажил эхлэх ёстой шүү харин Хюна Инжон 2 G.NA-д зүтгэнээ ярих зүйл дууслаа явж ажилдаа бэлдэцгээ дараа долоо хоногоос завгүй болно гэдгийг анхаар ...... тэр 3 өрөөнөөс гарлаа
Инжон: сая миний сонссон зүйл үнэн үү??
Хюна: харин тийн OMG би G.NA эгчийн шүтэн бишрэгч шдээ гайхалтай хэрэг итгэж чадахгүйнээ одоо л хичээвэл бүх зүйл ок болно хихи
Инжон: харин тиймээ цохиоч хэхэх
Жиён: гэхдээ яагаад намайг шинэ хамтлагийг хариуц гэсийн бол сонин юмаа
Хюна: хөөе ажиллаж л байвал ямар ялгаа бнаа миний найз сайн хичээх хэрэгтэй шдээ
Инжон: тийм шүү захирал чиний авъяасыг онцгой үнэлсэн бна шдээ
Жиён: заза та 2тоо хайртай шүү 3лаа хичээнээ заавал жинхэнэ ажилтан болно шүү оке
Инжон/Хюна: оооокееееееееее
Жиён: хэхэ өнөөдөртөө онц ажил байхгүй юм чинь найз нь ээж дээр оччихоод ирье за
        ~Жиён хойд аавынхаа гэрт~
Ээж: Миний охин юу бодоод байгаан
Жиён: яагаачгүй дээ ээж минь
Ээж: Дурлачихсан юмуу??
Жиён: За юу гэж дээ хэхэ ээж минь юу л яриад байна даа. Ингэхэд хойд аав яасан бэ??
Ээж: Чи ямар аавыгаа мэдэхгүй биз. Угаасаа бөөн л ажилтай байдгаас хойш Тэгээд миний охин битгий хойд аав гэж байлдаа чамайг өдий олон жил өөрийн хүүхэд шиг л хайрлаж ирсэн шдээ
Жиён: Заза ойлголоо нээрээ ээж би шинэ хамтлагийн ажлыг эхлүүлэх гэж бгаа
Ээж: пөөх тийм үү ?? ямар мундаг охин билээдээ сайн хичээдгийм шдээ
Жиён: тэгнээ заза ээж би харилаа хайртай шүү үнсье
Ээж: заза хоол ундаа сайн идэж ууж байгаараа охин минь миний охин ямар ч хөөрхөн юм дээ жаахан турчихсиймуу даа
Жиён: заза ээж ингээд хүн уяраачдын надад санаа зоволтгүй ээ би хоол ундаа сайн идэж ууж байгаа өөртөө л сайн анхаарал тавь
     ~Жиёны утас дугарлаа~
Жиён: байна уу??
Инжон: Cherry кафед хүрээд ир /таслав/
Жиён: Хөөе Инжоноо .....Энэ одоо яаж галзуурч байгаан болоо... заза ээж явлаа
Ээж: баяртай  
     ~Cherry кафед~
Жиён: яасан бэ?? өвчтэй юм шиг хүн сандраагаад хаячихын
Инжон: ёоооо найз нь яаг галзуурахнээ??

Жиён: Чимээгүй байгаач ээ цочлоо шд хүн амьтан үргээлээ. Юу болсийн...............

Юу болсийн болоо кк Би нь сэтгэгдэл авбал их баярланаа Гэхдээ тэдэн сэтгэгдэл нтр гэж та нар шаналгахгүй бэлэн болоод л шууд хийж байнаа кк
Та нар минь сэтгэл гаргаад бичиж байгаарай оке 
За тэгээд өгүүллэгийн хосын дүрийн санал нтр-г илгээж болно 
Чадах ядахаараа тэдгээр аядолуудаар чинь бичих болноо кк

No comments:

Post a Comment