Tuesday, February 11, 2014

♥♥♥Зүгээр л зөөлөн үнс, хангалттай♥♥♥ 14-р хэсэг

Жиён: ёсобоо
Ёсоб: яасан??
Жиён: би хөөрхөн хүүхэдтэй болмоор байна   
Ёсоб:чи юу яриад байгаан бэ?? Би чамд хэлсэн шдээ ийм зүйл дахиж ярих хэрэггүй гэж

Жиён: чи намайг ямар болж байгааг мэдэж байгаа хийж чадах зүйл минь энэ юм бол би үнэхээр хүсэж байна нэг зүйлийн төлөө анхаарлаа хандуулж тэрэндээ аз жаргалтайгаар сэтгэл минь зовнихыг хармаар байна Хайраа ... чи эмчид биш надад итгээд намайг битгий хорь
Ёсоб юу ч дугаралгүй гараад явчлаа
                  ~Маргааш бэлтгэлийн байранд~
Жунхюн: чи чинь яачихаа вэ??
Ёсоб: зүгээрээ
Жунхюн: ямар нэг юм болсийму Жиён та 2 муудалцчихсиймуу
Ёсоб: гуйя надаас юу ч битгий асуу
Дүүжүүн: энэ одоо яацын /шивнэх/
Жунхюн: мэдэхгүй ээ
Хюнсун: зза тээл нэг гэрт амьдардаг хүмүүс маргалдсан л юм байлгүй бэлтгэлээ хийе
       Гаднаас Топ
Топ: за манай андууд бэлтгэл хэр явж байна
Донгвүүн: сайн байна шүү
Топ: заза би нэг юм хэлэх гэж орж ирлээ 4хоногийн дараа шинэ дууны хоолойнд орно шүү тэгээд амралтаа сайн зохицуулаарай сайн унтаж амарна шүү залуусаа
Бүгд: за
Киван: нээрээ япон руу хэзээ явахын бол
Топ: за японд хэн байгаан хаха мэдэхгүй ээ
Киван: хаха заза
Топ: ёсобоо нааширдаа
Ёсоб: яасан??
Топ: жиён нээрээ Инжон Хюна 2т нөгөөдхөө хэлсэн байна лээ цаад 2чинь бүр шоконд ороод юу ч хэлээгүй гэсэн
Ёсоб: би бүр юу хэлэхээ ч мэдэхгүй байна ийм биетэй байж ийм алхам хийх гээд байгаад нь бүр гайхаад л байна
Топ: хамгийн гол нь Ёсобоо чиний урлагийн карьерт нөлөөлнө гэдгийг Жиён огтхон ч бодохгүй байна
Ёсоб: надаа одоо тэр хамаагүй ээ надад одоо Жиёноос өөр бодох зүйл юу ч алга
Топ: за найз бэлтгэлдээ ордоо дараа яръя
             ~Энэ үед~
Хюна: цайндаа орох уу??
Инжон: за тэгье ээ
Хюна: хөөе Жиёныг яах уу??
Инжон: хмм харин тиймээ найзын минь сүүлийн хүсэл ч байж магадгүй тийм болохоор татгалзах зүйл байхгүй гэж бодоход бие нь дийлэхгүй шдээ
Хюна: чи одоо юу солиороод байгаан сүүлийн хүсэл ч гэх шиг
Инжон: бодит байдал нь л энэ байна шдээ найз минь
Хюна: хммм нээрээ ч тиймдээ 2лаа Ёсобтой уулзах уу??
Инжон: за би Топ-с ауугаадхий..............Хайраа хаана байна
Топ: ажил дээрээ л байна шдээ
Инжон: өө тийм үү байсиймуу Ёсоб бн уу
Топ: байна
Инжон: аан за  /таслах/ энд байгаан бн шдээ за дээшлье
Хюна: за
                ~Бэлтгэлийн өрөөнд~
Хюна: яасан бэлтгэл нь дуусах болж байгаамуу
Топ: болоогүй ээ өнөөдөр бүр шөнө болтол хийнэ гэсэн гэхдээ одоо 30 минутын дараа нэг завсарлага авнаа
Хюна: мм заза
     /30 минутын дараа/
Инжон:  Ёсобоо Жиёны талаар юу боджийн
Ёсоб: юугсэн үгийн??
Инжон: гүээ яахавдээ нөгөө
Ёсоб: би өөрөө ч мэдэхгүй байна
Хюна: Жиёны хэлснээр хийвэл яахуу??
Топ: юу гэж дээ??
                ~Ёсоб шөнө гэртээ ирлээ~
Жиён буйдан дээрээ унтаж байлаа
Ёсоб: яах вэ?? /нүдэнд нь нулимс цийлэгнэх/
Жиён: ...... /ханиалгах/
Ёсоб: Жиёнаа эм чинь хаана байна
Жиён: тэр шүүгээнд
Ёсоб: за май уучих
        Ёсоб энэ шөнө бүх зүйлийг эхнээс нь дэс дараатай бодлоо эцсийн эцэст Ёсоб шийдвэртэй хүрлээ
                   ~Маргааш ент дээр~
Захирал өрөөнд
Ёсоб: өглөөний мэнд захирлаа
Захирал: өглөөний мэнд юу хийж яваан
Ёсоб: танд харин хэлэх зүйл гараад
Захирал: за
Ёсоб: би ент-аасаа гарах гэсэн юм
Захирал: чи юу яриад байнаа
Ёсоб: их бодож гаргасан шийдвэр болохоор надад туслаач
Захирал: үгүй ээ би чам шиг хоолоотой залууг л хайж их удсан гэтэл одоо явуулна гэдэг утгагүй ямар шалтгаан байна тэрийг чинь сонсмоор байна  үнэхээр л хүндэтгэх шалтгаан мөн бол явуулъя
Ёсоб: ... та Жиёныг мэднэ /гээд бүх зүйлийг ярьж өглөө/
Захирал: /нилээн цочирдоод/ гарч байдаа ...... итгэмээргүй юм
              Топ: ёсобоо
Ёсоб: за сайн уу?
Топ: сайн сайн чи харин юу хийж яваан
Ёсоб: захирал дээр орчихоод л явжийн
Топ: дуудсиймуу?
Ёсоб: үгүй ээ ент-с гарах хүсэлтээ хэлсийн
Топ: за чи битгий ийм юм хийгээрэй  зүгээр л Жиёнд зөвөөр ойлгуул
Ёсоб: захирал хариу өгөөгүй ээ гэхдээ магадгүй би ч бас энэ нь илүү дээр гэж бодож байгаа юм шиг байна
Топ: та нар чинь яачихаа вэ?? Өчигдөр Хюна Инжон 2 бас тэгээд байсан
Ёсоб: өөр сонголт үлдээгүй  бололтой
          Ёсоб: хайраа би ирлээ
Жиён: ирчихвүү  өглөө эрт хааччив
Ёсоб: эхэх харин нэг найзтайгаа уулзчихаал ирлээ
Жиён: мм
      Хамт хэвтэж байлаа
Ёсоб: хүүхэд маань чамайг дууриасан ийм хөөрхөн охин байвал гоё тиймээ
Жиён: юу?? Хөөөөөөөх хайраа чи зөвшөөрч байгаамуу
Ёсоб: эхэх тэгэлгүй яадын бэ?? Гэхдээ биеэ сайн гамнах хэрэгтэй
Жиён: за юу вэ?? Хэхэ гэхдээ тэр мэдээж ..... би үнэхээр баяртай байна Гэхдээ...
Ёсоб: юу гэж??
Жиён: чамайг дууриасан ийм хөөрхөн хүү байвал гоё
Ёсоб: гүэ чамайг охин 
Жиён: хүү
Ёсоб: заза аль нь яадгийм бэ тэ??
          
                  Энэ үед
Инжон: үнэхээр тэгэж шийдсэн бол бид нар юу хэлэхэвдэ гэхдээ л найзад минь энэнээс өөр сонголт байхгүй болохоор аргагүй эрхэнд ийм зүйл хийсэн байх
Хюна: харин тиймээ одоо яахавдээ
Топ: тэрнээс гадна бас нэг юм байнаа
Инжон: юу вэ?
Топ: Ёсоб ент-с гарах гэж байгаа
Хюна: энэ чинь одоо юугсэн үг вэ??? Тэгэж болохгүй ээ найзууд нь бид нар байхад бид нар тусална шдээ тийм биздээ 2оо
Топ: тийшдээ тэгэхээр цаад 2 дээр чинь очье
                Ёсобыг захирал өрөөндөө дуудлаа
Ёсоб: би ирлээ
Захирал: мм за чи юу?? Би чиний шийдвэрийг их удаан бодлоо тэгэх хэрэггүй гэж бодож байна бид чиний талд ер нь яагаад залуу уран бүтээлч хүүхэдтэй болчихоод дуулж болохгүй гэж би энийг хоригломооргүй бас энэ хэрэггүй зүйлээс чиний ирээдүй хүсэл мөрөөдлийг чинь үгүй хиймээргүй байна тэгэхээр уран бүтээлдээ анхаар гэр бүлдээ ч бас
Ёсоб: баярлалаа захирлаа гэхдээ
Захирал: би ямар ч гэхдээ сонсохгүй хэх одоо явж бэлтгэлээ хий хамтлагийнхан чинь хүлээгээд байна
             Жиёнынд
Жиён: вуаа миний хонгорууд үнсье
Инжон: хэхэ хөөрхөн шдээ муу мангар охин
Жиён: хөөе зүгээр байгаарай хаха
Хюна: бие нь яажийн
Жиён: ёстой сайн
Хюна: ажилдаа явахгүй байгаа гэсэн
Жиён: мхм одоо амарнаа хээх
Топ: Жиёнаа найзууд нь нэг юм хэлмээр байнаа Ёсобыг болиулаад өгөөч
Жиён: юу??
Инжон: гүээ яахавдээ ент-саа гарна гээд байх юм
Жиён: яагаад ??
Инжон: нөгөө хүүхдээс болоод
Жиён:...............
             Ёсоб залгалаа
Топ: за
Ёсоб: найз нь ент-саа гарахгүй ээ
Топ: ёооооё залуу минь тэгэлгүй дээ за ашгүй
Ёсоб: заза би одоо бэлтгэлдээ орлоо залгъя
Топ: хөөе цаадах чинь ент-саа гарахгүй гэнээ
Хюна: вуаав нээрээ юу ашгүй дээ за тэгвэл одоо санаа зовох юм алга
(ene tsamts halit taalagdaw)
Инжон: тийм шүү бид нар чамд байхад Тиймээ
Жиён: тиймээ та нар байхад бүх юм ок
               3 Сарын дараа
Ёсоб: хөөе битгий хамаагүй дэвхцээд бай хүүхдийг минь
Жиён: хаах заза
Ёсоб: за биеэ сайн бодно шүү за хоолоо сайн идээрэй эмээ сайн уугаарай сайн унтаж амраарай
Жиён: ёооё зазаз мэджийн цаана чинь 4 асаалттай танк байхад
Инжон Топ Хюна Жүүн: тийм шүү бид 4 ёстой солиоруулна шдээ
Жиён: за сайн яваарай тоглолтоо амжилттай тоглоорой
Ёсоб: за баяртай үнсье
              Топ: за андуудаа намайг дагаад
Инжон: хаашаа
Топ: зүгээр дагаад яваа
Хюна: хаха яах гээд байна чи
Топ: яахчгүй ээ
Жүүн: тэгээд яахчгүн бол яахжаган
Жиён: хаха за нэг гоё юм л үзүүлэх гэж байгаан байлгүй дээ
           Жиён: энэ юун газар вэ?? Ямар гоё байшин бэ??
Топ хаалгаа нээгээд ..... үүднээсээ эхлээд сарнайн дэлбээ дэвссэн байлаа
Топ: Инжонаа энэ бол чиний гэр
Инжон: чи юу яриад байгаан бэ?? Хайраа
Топ: оролдоо
Алхсаар байшингийн хаалган дээр ирлээ .........    

Nileen udaachlaa uuchlaarai hiine hiine geed shan hudlaa yriad uuchlaarai 

4 comments:

  1. Uayaya ma top estoi armanchik zalu shu kkk estoi goe bolje jiyeonig duraisan hurhun ohin garah bhda huurhima, tr tsamts nere nda ch bs talagdaw kk, jungiegiin utsar yrija zurag ysn hurhn ymbe.. uneherrrr sonirholtoi boljina bayrlalaa jiyeonie

    ReplyDelete
  2. jiyeon mani edgeh arga bhkumu kkk orchin uyd uurin uudel esees ni erhten urgulj hort hawdar ntrig emchleh arga garsnshd kkkkk bi bur baij ydjina hhe

    ReplyDelete
  3. xexe za bayrlalaa neeree bayrlaagaas oor vg yeroosoo oldkvn bn xexe ogvvlleg yaj ch ergej magadgv hehe

    ReplyDelete
  4. хэхэ окок,, нээрэ тийм байгааз баярлалаагаас гоё үг байдаг бол зөндөө зөндөөөөг хэлмээр бгамм. Баярлалаа

    ReplyDelete