Thursday, February 6, 2014

♥♥♥Зүгээр л зөөлөн үнс, хангалттай♥♥♥ 13-р хэсэг

       /гарсаных нь дараа нь/
Ёсоб:  чи намайг орхиод тэр гэрэлрүү явчихдаг
      ~Хэсэг хугацааны дараа~
Жиён гарч ирлээ Ёсоб унтчихсан байв Жиён Ёсобын духан дээр нь үнсчихээд унтлаа
        ~Өглөө~
Жиён: өглөөний мэнд

Ёсоб: эхэ өглөөний мэнд вууаав ямар гоё юм бэ??
Жиён: хэхэ за сайн идээрэй би нээрээ эргээд ажилдаа ороё гэж бодож байгаа
Ёсоб:  тийм үү?? Тэгэхээр манай хамтлагийн менежэр болно биздээ
Жиён: хэхэ үгүй ээ Huh Gak –тай ажиллана соло дуучин болохоор арай амар болов уу л гэж захирал ч бас надад зөвшөөрсөн
Ёсоб: мм зөв2 гэхдээ ядарваа за .... заза би явлаа

Жиён:  за тэг тэг хөөе одоо уран бүтээлдээ анхаарна шүү за би зүгээр надаа санаа зовох хэрэггүй ээ за
Ёсоб: гэхдээ л... зазаз ойлголоо явлаа
            ~Хюна Инжон ажил дээрээ~
Хюна: өчигдөр та 2 тэгээл явчихсан уу??

Инжон: хэхэ тийн та 2 яасын ??
Хюна: хэхэ өчигдөр ёстой балай юм болсон
Инжон: яасын ??

Жиён: хөөш надаас нууцаар юу ярих гээд бана та 2 хаха

Хюна: жиёнаа юу хийж яваан
Жиён: ажилдаа иржийн
Инжон: эргээд ажилдаа орчихож байгаамуудаа

Жиён: ёооооё за надад санаа битгий зовоо би зүгээр за хэхэ
Хюна: хаха заза
Жиён: тэр яах вэ?? Ярих гэж байсан юмаа яриачээ
Хюна: аа за өчигдөр Жүүн намайг хүргэж өгөөд гэртээ дагуулаал орсон чинь ээж суужийдийн би бүр шоконд ороод наадиймдаа

Инжон: яаанаа тэгээд яасан ???
Хюна: тэгээл би шууд Жүүнийг одоо яв яв гээл явуулах гэсэн чинь ээж ороод ир гэж наадиймдаа
Жиён: ииии Бора эгч эвгүй дээ хаха

Хюна: ёооё би одоо яг алуулнадаа гээл бодсон чинь гэнэт ээж яасан гээч миний хүү энэ орой болсон хойно яаж явахав хоноод гээд Жүүний хэл амыг сугалчих гээл баахан вм асуучаал бид 2г манай өрөө лүү хөөчихсөн гэвэл яахуу??

Жиён/Инжон: Юуууууууууууууу??? Тэгэж хэллээ гэж үү ??
Хюна: тиймээ бүр аймар сонин хаха
Инжон: хүргэнтэй болж байгаан байна даа хаха
Жиён: ээж чинь одоо тэгвэл найзууддаа бүгдэд нь ярьчихсан байгаадаа хаха
Хюна: зайлаачээ та 2
Инжон: хаха нээрээ ёсоб та 2 бас яасан бэ??

Жиён: бид 2 уу?? Бид 2 аймар гоё .... та нарыг явсаны дараа тус тусынхаа орыг засаад сайхан унтаж амарсан

Хюна: юу вэ??? Аймар чухам юм болсийн байх гэж бодлоошд хаха
Жиди: охидуудаа сайн уу??

Бүгд: сайн
Жиди: Жиёнаа эргээд ажилдаа орсонд баяр хүргэе захирал нээрээ надаас чамайг нэхчих юмаа хаха
Жиён: хэх  барлалаа
Жиди: заа тэгэхээр Жиёнаа энэ Гакийн 6сарын төлөвлөгөө амжилт хүсэе чамд ч одоо юу хэлэхэвдээ кк
Жиён: хэхэ арай хэтрүүлжий шүү хах

Жиди: за явлаа Инжонаа Бийстийнхан Dream concert-д оролцоно стилийг нь чи бүрдүүлээрэй
Инжон: за .... хөөх ямар сайн байнаа
Хюна: харин тиймээ нэр хүнд нь аймар өсжийлээ гадны орнуудад аль хэдий нь танигдчихсан байна лээ захирал удахгүй Европын орнуудаар аялан тоглолт хийхээр төлөвлөж байгаан бн лээ  тэгээд судалгаа хийгээд байгаан байна лээшд

Жиён: тийм үү яяямар мундаг юм бэ??
Инжон: харин тиймээ 3уулаа хамт явжуул тэ дээрээс нь Топ-г тээл Жүүн бол яахавдээ угаасаа явийшд гадаад харилцаа талыг хариуцдаг хойно
Хюна: үфффффф жоохон хүүхэд шиг юм ярихаа болиоч найз залуутай эмэгтэй болчоод дандаа л нэг 18т шиг юм ярих юмаа хах
Инжон: заааххсссс
Жиён: хаха та 2 нээрээ яаж хамт ажилладаг байнаа ойлгодоггүй нассс би явлаа

Хюна: засссс
        /хэд хоногийн дараа жиёны гэрт ..хонх дугарлаа/
Ёсоб хамаг юмаа чирчихсэн иржийн
Жиён: өө хайраа .... энэ юу вэ??
Ёсоб: ёоооох өргөх гэж бөөн юм боллоо хэхэ за өнөөдрөөс эхлээд би чамтай хамт амьдарна

Жиён: юуу??
Ёсоб: яасан ? баярлахгүй байгаамуу?

Жиён: үгүй ээ хэхэ баярлаж л байна лдаа гэхдээ..
Ёсоб: гэхдээ юу гэж?
Жиён: гэнэтийн байна хэхэ за ороё

Ёсоб: хэхэхэх /өөрөө мэдээд бүх юмаа янзаллаа/
Жиён: чи надтай хамт нэг өрөөнд байх юм уу??
Ёсоб: хээх тэгээд хайртайгаа хамт байжийж хөлсний өрөөнд байгаа юм шиг ганцаараа байх юм уу?
Жиён: хөөе


Ёсоб: яасан??
Жиён: Ян Ёсоб чи миний амыг бүр салгалаа хаха
Ёсоб: зүгээрээ хэд хоноод хэвэндээ орчихно хаха

Жиён: хахахах за тэгвэл хамт янзалъя
       /хонх/
Жиён: хэн юм бол?? Хайраа чи очоод онгойлгочих
Ёсоб: за
Топ: хүүе Ёсоб юу хийжаан

Ёсоб: юугсэн үгийн
Топ: юу юугсэн үгийн гэж
Ёсоб: юу юугсэн үгийн гэж чи юу яриад байгаан
Топ: ххаха юугсэн ч үгийн
Жиён: ёсобоо хэн ирсийн бэ??

Топ: танай найз залуу чинь яг чагаад байгаан бэ?? Хаха
Ёсоб: хаха манайд яах гэж ирсийн??
Топ: хэн танайд ирсийн Жиёнынд..... ай??? Та 2 хамт амьдарч байгаамууу??

Жиён: юу гэж муухай орилоод байгаан бэ?? Хэхэх тиймээ өнөөдрөөс
Топ: ёоооооооооо юуууууун гоёийн
Ёсоб: Инжоыг сайн ятгахгүй юу кк
Топ: тэгэхээс хэхэ бүр атаархчихлаа өөө нээрээ гол зорилгоо мартчиж Жиёнаа найз нь аппаратаа алга болгочихсоон чи найздаа нөгөөдхөө нэг өдөр хэрэглүүлчих тэгэх үү??
Жиён: өөө баларсийн би аваад ирье

Топ: за ... чи бас амжуулдаг гар юмаа хаха
Ёсоб: над шиг л бай за хаха одоо тэгээл амьдрал цэцэглээд л байна шүү дээ

Топ: хэхэ нээрээ бие нь ямаршуухан байна
Ёсоб: одоохондоо өөрийг нь зовоох зүйл гарахгүй байгаа болохоор гайгүй л байх шиг байна гэхдээ өвдсөн ч их нуух юмаа тэгээл найз нь бас хажууд нь халамжилж байж арай тайван байх болов уу л гэж бодож байна

Топ: зөвөө зөв тэр нь дээр
Жиён: за аваад ирлээ минийхийг бас алга болгочихвоо хэхэ
Топ: амьнаасаа ч илүү хайрлах болно энийг алга болговол би чинь насны өрөнд орно шүү дээ хээх баяртай

Жиён: 2лаа хоолоо хийж идэх үү??
Ёсоб: за тэгье хамт хийе би махаа хөшөглье
Жиён: за J
        /6сарын дараа/
Жүүн: яачив онгоц нь буучихсан л байхын

Хюна: харин тиймээ өө тэр байна ээжээ
Хюна ээж: хүүе миний охин

Жүүн: ээжээ сайн явж ирэв үү??
Х.ээж: сайн явж ирлээ харин олон цаг нисэх нь л хэцүү юм даа
Хюна: за ээж явцгаая хайраа ээжийн ачааг аваарай
Жүүн: за
Х.ээж: за та 2ын ажил сайн??\
Хюна: сайн сайн ярих юмгүй саяхан европоор тоглолтын ажилтай явж байгаад ирсэн

Х.ээж: өө тийм үү ажил чинь сайн байгаа бол болоодоо харин одоо би гэдэг хүн одоо ачаа л үзчихвэл
Хюна: ээж
Х.ээж: яав энэ чинь
Хюна: хурим нтрээ ч хийгээгүй байхад юун хүүхэд дэмий юм яриад байдийшд
Жүүн: тийм шүү ээжээ Хюна маань одоохондоо арай болоогүй гэсэн

Х.ээж: хүү минээ чи чинь одоо толгойгүй хүн үү?? Манай Хюна л галзуурч байгаан хурим яадгийм ээж нь бүгдийг нь зохицуулчихна

Хюна: ooooh my gosh
      ~Энэ үед~
Топ: хайраа
Инжон: ядаргаатайн бэ?? Чи одоо үгүй гэжийн


Топ: чи бодолдоо Жиён Хюна 2 2уулаа д найз залуутайгаа хамт амьдаржийшд тэгжахад чи намайг бодолдоо
Инжон: тэгээд заавал би адилхан байх ёстой юу ?? болоогүй мэд үү лайтай юм явж ажилаа хийгээч би ажилтай байна
Ёсоб: яасан ?? болдгүй юу ??

Топ: харин тиймээ бүр уурлуулчихлаа болихоос
Ёсобын утас дугарлаа
Ёсоб: байна
?: сайн байн уу ?? Пак Жиён гэдэг хүний ар гэрийн хүн мөн үү?
Ёсоб: тйим байна юу болоо вэ?? ...... за би одоо очлоо
Топ: яасан бэ??
Ёсоб: жиён гудамжинд ухаан алдаад уначихаж гэнэээ эмнэлэгт байна гэжийн за би явлаа
Топ: байз хамт явъя чи жолоо барьж чадахгүй
           /эмнэлэгт/
Сувилагч: өвчтөн дээр одоо орж болноо
Ёсоб: хайраа чи минь зүгээр үү?? /тэврэх/
Жиён: чамайгаа айлгачихлаа уучлаарай

Эмч: сайн байна уу??
Топ: сайн байна уу?

Эмч: Жиёнаа миний охин биеийн байдал нь маш муу байна
Жиён: эмчээ би мэднээ таниас асуух нэг зүйл байна
Эмч: за
Жиён: ......... би хүүхэд төрүүлэх боломжтой юу??
Ёсоб: хайраа чи юу яриад байгаан бэ??
Жиён: хайраа чи намайг сонс миний хувьд одоо чамд хийж өгч чадах зүйл энэнээс өөр юу ч байхгүй
Эмч: охин минь энэ маш эрсдэлтэй хүүхдийг тээж явна гэдэг чамд маш их ачаалал өгөх болно чиний зүрх тийм их ачааллыг дийлэхгүй ээ хэдий төрүүлсэн ч чамд болон хүүхдэд маш муугаар нөлөөлнө за уучлаарай сэтгэлийн тэнхээтэй байгаарай одоо гарч болноо
Топ: жиёнаа болохгүй ээ энэ маш аюултай
Ёсоб: одоо явцгаая дахиж ийм юм ярих хэрэггүй шүү
Топ: за найз нь явлаа шүү за
Ёсоб: за баяртай
        /гэртээ ирлээ/
Буйдан дээрээ Жиён суугаад Ёсоб Жиёны өвдгийг дэрлээд хэвтэж байна Зурагтаар хүүхдийн нэвтрүүлэг гарч байлаа          
Жиён: ёсобоо
Ёсоб: яасан??
Жиён: би хөөрхөн хүүхэдтэй болмоор байна 
  

Ёсоб:....... 

Их удаачихлаа уучлаарай Тийм болохоор их оруулахыг хичээлээ кк

5 comments:

  1. ynaa ene 2 mani ysn hetsumbe ter utas dugarad park jiyeoni ar gerinh munv gesn jn yg uha aldahjishd hhe aygu top eunjung 2g bodol ined hured bjisn jn genet tim ym unshad est balmagdla shd hhe jiyeonig min amif bailgaad uguuuuuch thuuu hheh, yaj ingej boditoi hugjiltei setgel hudulgum zohioj chaddag bnaa mundagaa, bas zuragnud yg kino kino

    ReplyDelete
  2. Udasand zugeeree, ingeel nuhuud zundu urtig unshjgam jn kk. Umnu ni uur uguullg unshhar daragin heseg n garad unshih geher umnuh hesegig n martchihdag bsi shd tim martamhai hhe harin chini uguullegig bolhoor hichnen ch udsan yrdusu martdagguima ugulleginhe ehni nerig harad l barag umnuh uildlud n bugd bodogddi shd kkk tarhind tiim gun atiraa togttol bichij bgmda ma jiyeonnie

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh bayrlalaa bi bvr chinii setgedliig hvleegeel bjiilaa hehe

      Delete
  3. хэхэ jiyeonie barag uildel bur der n goe zuragnud orulje., bas ene yoseob est tsarailag yma

    ReplyDelete
  4. heheh tegjaad xaxa Top Yoseob 2toi neg taaraldahiim shoo xaxa neg saihan nartai odor

    ReplyDelete