Sunday, February 16, 2014

♥♥♥Зүгээр л зөөлөн үнс, хангалттай♥♥♥ 15-р хэсэг /Төгсгөлийн хэсэг/

Алхсаар байшингийн хаалган дээр ирлээ
         Инжон: итгэмээргүй юм би юу хэлэхээ мэдэхгүй байна

Топ: одоо би хаалгыг нээлээ гэртээ тавтай морил
Жиён: эээ бурхан минь
Хюна: энэ чинь одоо юу вэ?? Ордон юмуу

Жүүн: та 2 одоо энд амьдрах юмуу
Инжон Топ-руу харлаа
Топ: тэрийг хайр маань өөрөө мэдэх хэрэг хэхэ
(haanaas iim bogj awch boloh we? heheh)

Инжон: юу гээч.. би магадгүй энэ том байшинд ганцаараа амьдрах жаахан тийм байх гэхдээ муухай гэж хэлээгүй зүгээр л айх болов уу .... ммм хааяа гэрэл тасарчихвал мэдээж...
Жиён: ёоооё за болноо хамт амьдръя тэгэээл болоошдээ

Хюна: ёстой чухам тойрууллаадаа хаха
Жүүн: юу хийсийн бэ?? Гэрийн эздээ зочиддоо гэрээ танилцуулалдаа
Топ: оке тэгэхээр манай байшин 16 өрөөтэй 6 угаалгын өрөөтэй бассейнтэй бас мэдээж гал тогоо бас гэрийн театртай шүү

Жиён Хюна Жүүн Инжон: үгүй байлгүйдээ
Топ: бас нэг гэнэтийн бэлэг тэр бол Инжоны ажлийн өрөө
Хюна: яаааанааа ямар гоё юм бэ?? Ёооё чи нээрээ жаргачижэээ Би Топг эртхэн дэгээдкү яава
Жиён: хөөш
Жүүн: хмм за тэгээд өөр юу билээ

Топ: хэх та нар тэгээд цаашаа яваад үзчихдээ
             Жиён: чи наад амаа хамхивал яасын бэ??

              Хюна: харин тиймээ санаандгүй хэлчлээ
Инжон: хайраа би нээрээ итгэж чадахгүйнээ

Топ: энэ юу ч бишээ би чамдаа энэнээс ч илүүг үзүүлнэ
Инжон: надад чи л байхад хангалттай шдээ кк
          Хэсэг хугацааны дараа
Жиён: би нэг юмыг ойлгохгүй байна

Топ: юу??
Жиён: хэрхэн яаж ийм тансаг байшинтай болсныг чинь
Топ: хаха улсаас надад энэ их арманчик залуу найз охиноо баярлуул гээд өгсийн
Хюна: фүүүүү за тэгвэл арманчик эмэгтэйд өгөх болов уу хаха

Жиён: хаха нээрээ яаж авсийн бэ??
Топ: би чинь хэн билээдээ Топ шдээ нууц нууц хэлкү
Жиён: хаах заза хөөш гэргий минь хоолоо хий
Инжон: хөөе арай болоогүй байгаа шүү өөрийгөө хэлээч ээж минь

Жиён: бас болоогүй байна хөөе
Хюна: ёооё та 2 2лаа хийчээч
Жиён/Инжон: өөрийгөө хичээ
Жүүн: хаах за та 3 босоол хийчээчдээ
Топ: нээрээ тийн 2лаа явж халбага пиво ууя

Жүүн: ок
                Маргааш
Ёсоб: юу хийжийн /утсаар/

Жиён: дөнгөж гэртээ орж ирээд л байжийн Инжоны шинэ гэрт хоноод
Ёсоб: шинэ гэр??
Жиён: тиймээ Топ Инжонд аймар том бэлэг барьсаан хэхэ

Ёсоб: тйим үү очихоороо шууд үзнээ
Жиён: миний хайр ядаржийнуу
Ёсоб: хэхэ зүгээрээ та 2ыгоо бодоол ерөөсөө ядрахгүй байна

Жиён: хэхэ хоол сайн идээрэй хүйтэн юм хамаагүй идээд хоолойгоо өвтгөчихвөө
Ёсоб: заза
                Жиёны зүрх өвдөж эхэллээ
Ёсоб: жиёнаа
Жиён: аан за хайраа би унтлаа өчигдөр жоохон ядарчихсан юм шиг байна баяртай/таслах/

Ёсоб: за... юу вэ ингэд шууд тасалчихаж байгаамуу
Менежэр: ёсобоо бэлтгэлдээ
Ёсоб: за одоо очлоо
      /нэг тайлбар байна менежэр нь энэ удаа Eunhyuk явсан болно/
Жиён: эм эм эм хааччихваа..... ёооё .......... утас /Инжонруу залгах/... утсаа авалдаа Инжонаа .........гуйжийн утсаа авалдаа
Инжон: байна уу??

Жиён: туслаарай инжонаа
Инжон: хөөе Жиёнаа яасан бэ??
Жиён: өвдөөд байна /утас тасарлаа/

Инжон: алив хурдан бос явъя Жиён өвдөөд байгаам шиг байна
Топ: за
                       Эмнэлэгт
Эмч: ёстой нээрээ хачин хүмүүс юмаа та нар болохгүй гэж хэлээд байхад энэ хүний чинь зүрх дийлэхгүй мэдэж байна уу??
Топ: эмчээ та ойлголдоо

Эмч: би ойлгож байна дийлэхгүй гэдгийг нь
Инжон: яасан юугжийн
Топ: уурлажийн сэрсэн үү??
Инжон: үгүй ээ

Топ: би явж Ёсобруу яръя
Инжон: юу гэж??
Топ: энэ хүүхдийг авахуулах талаар
Инжон: чи битгий хачин юм яриад бай хүн ална гэдэг чинь юу гэсэн үгийн??
Топ:тэгээд одоо яахын

Инжон: сэтгэл санааг нь тайван баяр хөөртэй байлгавал өвчин нь бага багаар арилж болно шдээ
Топ: хммм
                  Жиён зүүдэллээ
Жиён: ааваа та хаана байсийн бэ??
Аав: Миний охин ээж дээрээ оч
Жиён: ааваа та хаачих гэж байгаан ??
Аав: аав нь одоо явлаа миний охин чи заавал амьд үлдэх ёстой шүү
Жиён: ааваа ааваа ааваа.... битгий явалдаа ааваа
    Инжон: хүүе Жиён /гүйх/
Инжон: сэрээрэй Жиёнаа яасан бэ??
Жиён: би сая аавыг зүүдэлсэн/уйлах/

Инжон: за битгий уйл /тэврэх/ чи бүр хөлөрчихөж
Жиён: би гэртээ харимаар байна
Топ: тэгье ээ
                     7хоногийн дараа
Жиён: ээж одоо яаж хүлээж авах бол?
Хюна: зүгээрээ харин ч баярлана за

Жиён: ээжтэйгээ удаан уулзаагүй юм байна гомдож байгаа байх даа
Хюна: аавнхаа хэлснийг санана шүү миний найз за орьё
            Ээж: хэн бэ??..... охин минь Жиёнаа /үнсэх/ яагаад ирэхгүй байсийн бэ??
Жиён: уучлаарай ээжээ санааг чинь зовоочихлоо

Хюна: сайн байна уу? Та
Ээж: хөөх манай Хюна улам хөөрхөн болчижээ
Хюна: тийм байна уу?? Би нээрээ найз залуутай болсон шүү
Ээж: тийм үү?? Хэзээний яриа хүүхэд байсан хэвээрээ нээрээ Инжон хааччихсийн
Хюна: мм манай охин бас найз залуутай болсоон их хөөрхөн өчигдөр ............................... ёстой үнэн гоё байгааз

Ээж: хэхэ ёстой нүдээр харсан юм шиг л ярьлаа
Жиён: өнөөдөр харин ажилтай ирж чадахгүй нь гэсээн тэгээд таныг дараа нь заавал гэртээ урина гэсэн хэхэ
Ээж: заза
Хюна: тэгэнгээ найз залуучуудаа шинжүүлнээ
Ээж: хэхэ тэгээрэй
Хюна: хүүеээ та чинь одоо анзаарахгүй байна уудаа
Жиён: хөөш/шивнэх/

Ээж: юуг вэ??
Хюна: та сайн харалдаа охиноо
Ээж: яасын??   ..... хүүе ээ энэ чинь миний охин чинь хүүхэдтэй болциймуу??
Жиён: хээх
Ээж: тэгээд ээждээ хэлэхгүй энэ чинь .. ямар гоё юм бэ??
Хюна: одоо ингээд эмээ боллоодоо арай эрт ч юмуу хэхэ

Ээж: нээрэ тийн хэхэ худлаа худлаа өнөө муу аав чинь одоо их л баярлах байх даа чамайг асуугаад л байдийн?? Ярьжийнуу гээл
Жиён: ммм ... нээрэ ээж аав хаана байгаан??
Ээж: ажил дээрээ хэд хоногоос бид 2 гадагшаа явах гэж байгаа
Жиён: хэх тийм үү??
Хюна: вууаав хаашаа вэ??
Ээж: герман гэсэн очиж сайхан амръя гэсэн
Жиён: ххөх тэгвэл ч миний ээж гараад өгчээ нөгөө музейгээ үзээрэй

Ээж: тэгэлгүй яадын
Жиён: дүү нар сайн уу??
Ээж: сайн сургуульдаа яваад л байж бн нөхрөө хэзээ танилцуулах гэж байна
Хюна: танилцуулах юу байдийн бэ?? Дуучин шдээ
Ээж: тийм үү?? Ямар дуучин бэ??
Хюна: эгч аягүү бол мэдэж байгаадаа Beast гээд хамтлаг

Ээж: ммммм нээрэ танай энт-с гарсан тэ
Хюна: бүр яг байгааз аягүү бол сонсонодоо
Ээж: сонсдийшдээ хөгширсөн ч гэсэн залуу сэтгэлгээтэй хүн шүү би хэхэ
Хюна: Ёсоб гээд дуучин нь за тэр танай хүргэндээ
Жиён: тэгэж байгаад та 2т танилцуулнаа за

Ээж: би мэдэхийн байна шүү их хөөрхөн хүү харагдсан хэхэ
Хюна: та нээрээ үнэн гал шүү
Жиён: заза ээж бид 2 одоо ажилтай ингээд явъя
Ээж: ямар хурдан юм дээ заза тэгээд дараа бүгдээрээ ирээрэй мэд үү
Жиён: за ээжээ хайртай шүү үнсье
Хюна: баяртай хайртай шүү хэхэ
              Жиён маань төрөх болжээ 2, 3 хоног л үлдсэн ххээх За энэ хугацаанд их юм болсоон Инжон Топ 2маань их сайхан байгаа нэг гэрт амьдраад ажлаад л ... Хюна Жүүн 2г ээж нь өдөр шөнөгүй ачтай болго хуримаа хий гээд шамдуулаад байгаа Хюна үнэндээ л залхаж байгаа Жүүн дуугүй л байгаад байгаа тэгэхээр бас дургүй биш юм шиг байна лээ Миний бодлоор Жүүн хадам ээждээ Хюнагийн дургүйг матаад байгаа боловуу хаха Харин Ёсоб хамтлагийнхаа ажилд үнэхээр их анхаарч байгаа бас Жиёнд тэр 2 гадуур нэг их гарахгүй байгаа болохоор Ёсоб скандалд өртөхгүй байгаа нь сайн хэрэг Тэр аав болох гээд л бэлтгэлээ базаагаад байгаа нээрээ аав ээжтэй танилцсан Харин манай Жиё бие нь маш муу байгаа гэхдээ тэр маш их тэсвэр тэвчээр гаргаж байгаа шүү
     Харин одоо
Бүгд маш догдлолтой бас айдастай байгаа
             Инжон: хурдан яваачээ
Топ: заза ойлголоо явж байнаа

Жиён: өвдөөд байнаа
Хюна: одоо яах вэ?? За тайван тайван амьсгаагаа аваад гаргаарай
Ёсоб: хайраа тайван
Топ: за ирчлээ
Инжон: эмчээ манай найз төрөх гээд байна хурдлаарай

Эмч: за наашаа ороод ир
Жиён: хайраа намайг үнсээд өгөөч
Ёсоб үнслээ
Жиён: баярлалаа
           /хахах гэнэт инээд хүрээд Жиёныг жирэмсэн болгоод төрүүлчихдэг эвгүй ч юм шиг хэхэ/
Ёсоб: гарч тамхилах уу??

Топ: тэгье ээ
Ёсоб: би бүр сандраад байнаа 2уулангий нь аварч чадахгүй бол ..........
Топ: тайвшир миний найз зоригтой бай за болноо /мөрөн дээр нь цохих/
          Эмч: баяр хүргье та 3 хэл 400 гр хүүтэй боллоо
Топ: тиймээ залуу минь баяр хүргье /тэврэх/

Ёсоб: баярлалаа хээх а аан юу эмчээ манай ...
Эмч: одоохондоо биеийн байдал нь маш муу байна сэхээнд байгаа бид чадах бүхнээ хийж байна залуу минь сэтгэлээ барих хэрэгтэй шүү
Инжон: миний найз тайван бн шүү .... аваад гар/Топ-д шивнэх/
Топ: за
Хюна: би одоо хамгийн их айжийн яах уу?? Инжонаа
Инжон: би ч бас нулимс гарахгүй зүгээр л айгаад байна

         Сэхээнд Жиён 7  хонолоо
                    Жиён өдөр болгон 1 зүүдээ зүүдэлнэ
Аав: миний охин том ямар том болоо вэ??
Жиён: хэхэ ааваа би таныг ямар их санасан гээч  та бид 2 одоо хамт байна тийм үү
Аав: үгүй ээ чи минь заавал амьдрах ёстой
                  Сүүлийн 7 дахь хоног
Жиён: ааваа та яагаад надтай хамт байхгүй гээд байгаан бэ??
Аав: аав нь чамтай энд биш өөр газар уулзмаар байна
Жиён: хаана??
Аав: Миний охин амьдрах ёстой Би энэ амьрал дээр чамгүйгээр байж чадахгүй аав нь охиноо их санасан тийм болохоор чам дээр би очих гэж байна
Жиён: ааваа ааваа
     Сувилагч: эмчээ өвчтөний зүрхний цохилт
Эмч: хүчил төрөгчийг залга
Сувилагч: за зүрхний цохилт унаж байна
Эмч: цахилгаан
Сувилагч: залгалаа 
  ...............................
Ёсоб: юу болоод байнааа??

Инжон: мэдэхгүй ээ
Сувилагч: эмчээ бид тэрнийг алдчих шиг боллоо
            Жиён: миний хүү та миний хүү болж над дээр ирэхнээ
            Аав: аав нь одоо охинтойгоо уулзахад бэлэн байна энэ бол зөвхөн чи бид 2ын нууц шүү дараа уулзъя
Эмч: ..........байз энэ юу вэ??
Сувилагч: зүрх нь эргээд цохилж эхэллээ
           3 жилийн дараа
Эмч: Пак Жиён гайхамшиг гэж энэ л байх чиний би? Бүрэн эдгэсээн
Жиён: баярлалаа эмчээ
   Ёсоб: яасан? Шинжилгээний хариу нь яасан бн??

Жиён: /инээмсэглэлээ/ чи итгэхгүй байж магад гэхдээ миний бүх зүйл эрүүл гарсан байна
Ёсоб: юугнэээ??? Жиёнаа үнэхээр итгэж чадахгүй нээ баярлалаа чамдаа үнэхээр баярлалаа /тэврэх/

             Жиён: нархан минь унтаарай /үнслээ/
Ёсоб: яасан унтчихсан уу??
Жиён: тэглээ хэх одоо нөгөөдүүл чинь ирэх болж байгаа байх
Ёсоб: бас аав ээж 2 ирнэ гэсэн
Жиён: хэхэ чи дуудчихсиймуу

Ёсоб: тиймээ
Жиён: би бас хүн дуудчихсийшд
Ёсоб: хэнийг
Жиён: танай аав ээж 2г
Ёсоб: ай?? Тийм үү??

Жиён: мхм тийн хахахах за аав минь ширээгээ засъя 
Ёсоб: залхуу хүрээд байна шдээ
Жиён: хамтлагийнхан чинь бас захирал ирнэ шдээ
Ёсоб: пөөх чи бүр үдэшлэг зохиохнээ хэхэ
Жиён: харин тэгээд яачаав хаха
            Бүгд ирлээ
Жиёны аав ээж Ёсобын аав ээжүүд хоорондоо тэгээд танилцаад нэг сайхан уулзалдсаан Харин манай хэд
Инжон: за өнөөдөр ёстой сайхан өдөр байна

Топ: хэхэ гайхамшиг гэж энийг л хэлэх байх Жиёнаа найздаа баяр хүргье
Жиён: баярлалаа
Жүүн: хөе за одоо бид нэг зүйл та нарт хэлмээр байнаа Хайраа хэлчих үү??
Инжон: юу вэ?? Хэлмээр байна гэчихээд асуудын билээ хаха
Хюна: хэлээ хайраа
Жүүн: тэгэхээр эхлээд энэ зүйлийг бүгдэд нь өгөх хэрэгтэй болов уу?? /бяцхан хайрцагтай бэлэг/
Ёсоб: юу вэ?? Хэхэх тэсрэх бөмбөг байгаан биш биз хаха
Топ: хөөх энэ чинь хуримн урилга байна шдээ
Хюна: та нарыгаа бүгдийг чинь Хуримандаа урьж байнаа хэхэ
Жиён: вуууааав миний хөөрхөн охин ингээд хүнтэй суудийн байжээ баяр хүргье
Инжон: алив тэврье
Хюна: та 2тоо хайртай шүү намайг бас сайн бэлдэж өгнө шүү
Жиён: тэгэлгүй яадын бэ??
          Топ: одоо харин би машшшшш том бүр энэнээс ч том бэлэг задалмаар байнаа
Инжон: яахын бэ?? Хэх
Жиён: юу вээ? Хэлүүлээчээ
Жүүн: за зухуйлгасан л бол хэлнэ шүү
Топ: хэхэ удахгүй бид 2 бас хөөрхөн хүүхэдтэй болох гэж байгаа
Хюна: ээ тэнгэр минь энэ чинь үнэхээр сайхан бэлэг байна баяр хүргье
Ёсоб: аая яасан хөөрхөн юм бэ??
                ~За үнэхээр гэнэтийн бэлгээр дүүрэн өдөр байна шүү Хүн болгон аз жаргалтай сайхан байлаа~
           Жүүн Хюна 2ын хурим
Жиён: миний найз үнэхээр хөөрхөн байна
Инжон: яг princess хэхэ
Хюна: хэхэ та 2минь үнэхээр сайн найзууд шүү Жиёнаа найз нь чамайгаа яг үнэнийг хэлэхэд ийм сайхан өдрийг минь хуваалцаж чадахгүй байх гэж их айж байсан гэхдээ одоо хамт байгаад үнэхээр их баярлалаа
Жиён: одоо бүх зүйл сайхнаар шинээр эхэлж байна Найз нь та 2тоо үнэхээр хайртай шүү Бидний нөхөрлөл үүрд хамт тийм биз
Инжон: тэгэлгүй яадын за одоо орох боллоо гүнж минь бүгд чамайг хүлээж байна
Хюна: хэхэ /уйлах/
Жиён: хөөе муухай охин чинь уйлаад хамаг будгаа арилгалаа царай муутай гээд хуриман дээрээсээ хөөгдөх гэж байгаан хаха
Хюна: хөөш чи муу
Инжон: одоо л манай Хюна мөн байна даа за 2 найз нь хүлээж байя
        Eunhyuk: одоо бүгдээрээ сүйт бүсгүйгээ хүлээж авъя алга ташилт
      Хосууд маань бал сарынхаа аялалд
Хюна: нөхөр минь гарч далайн эргээр алхах уу?
Жүүн: хахах явцгаач эхнэр минь 

                   ~Тагтан дээрээ~
Жиён: ааваа баярлалаа та надад амьдрал бэлэглэсэн Энэ хөөрхөн хүү бол та минь .... Би таньдаа өгч чадаагүй гэсэн бүх зүйлээ хүүдээ зориулах болноо Хайртай шүү Ааваа бас Баярлалаа
Ёсоб: хайраа хоолоо ид хоол бэлэн боллоо ээжийгээ дуудаарай
Масон: за ааваа ээжээ хурдан ирээд хоолоо идэлдээ хамт хооллоё аав бид 2 таныг хүлээгээд байна
Жиён: за би ирлээ ............ээжийн муухай хүүхэд наасан өөлхөн юм бэ?? за хоолоо идээрэй аав нь бас сайн идээрэй хэхэ нээрээ идэхээсээ өмнө ээжийгээ үнсээрэй

Ёсоб: чи намайг үнсэхгүймуу

Жиён: барьцаад байгаамуу хэхэ зааа ойлголоо хайраа

Za ingeed duuslaa hehe ih hetsvv bailaa shoo exexe ymartai ch ogvvllegnii min hamgiin sn unshigch baisand bayrlalaa odoo harin nogoo ogvvllegee sn ywuulnaa gantstai vldsen yum chin 2uulang n bichiheer tolgoi ergeed xaxa ymartai ch bayrlalaa Jiyeoniig amid vldeeh eldwiin arga bodoj vzlee kk togsgol hiihed hamgiin hetsvv yum bn hhehe 

3 comments:

  1. Wuaaauuuw waaaaauuuua eoohh ymr goe boloo wee mundagshv jiyeoniee, jiyeoni hsg der uilah duhlu tr hesgiig ymr goeoor setgej hisimbe ene neere ugeer ilerhiilhed estoi yu ch gj helmerin hamag saihan goe ug yu bdg ble dendu ih bayrlatsan jn hamag ug iishee tiishe ywtson hhe zunduuuuuu ih bayrlalaa bayrlalaa minii hamgin ih taalagdsan kino besishv best best best

    ReplyDelete
  2. VNEHEER BAYRLALAA QUEENNIE HAMGIIN SHILDEG COMMENTCHIN SHOO CHI CHAMAAR MAGTUULAAD BHAAR NEEH GOY BDIIN URAM OROOL KK

    ReplyDelete
  3. Wuu ashgu boljin eoh urjigdras hoish dahid ym bijked bolku bsin ashgu boljin, uaaa estoi goeiima dahiad zundu unshla kkkk estoi goe bsishu jiyeonie, ymr hurhimbe jiyeoni huuhedtei zuragnudig ymr hurhn tarulsimbe awiyastaishoo estoi ugeer helemgui maash ih bayrlla bas tugsgul estoi tasarhai shu hyuna.gin hurim eunjung top 2in mani baby jiyeon yoseob 2 jrgaltai gel buh ym tasarhai woaah bur zynduuuuuuu bayrlalaa

    ReplyDelete