Thursday, January 9, 2014

♥♥♥Зүгээр л зөөлөн үнс, хангалттай♥♥♥ 10-р хэсэг

Топ: Үргэлж инээ Амьдралынхаа сүүлийн мөч хүртэл инээх хэрэгтэй шүү
         ~Ёсобтой ярилаа~
Топ: 2лаа жоохон уувал яахуу??
Ёсоб: тэгье гээд уулзах газраа тохирлоо
           ~Архины мухлагт~
Топ: энэ захиа чамд өгөөрэй гэсийн Жиёнаас

Ёсоб задаллаа

     Би чамайг хайрлах хүн бишээ. Би чиний хайр халамжийг хангалттай мэдэрдэг байсан. Надад чамаас илүү хүсэх зүйл юу ч байхгүй. Цагаан алчуурнаас эхлээд л бүх зүйл эхэлсэн. Яагаад гэдгийг мэдэхгүй ч тэрийг мэдсэнээс хойш би чамд нуулгүй хэлэхэд татагдсан. Гэхдээ надад чам шиг ийм сайн залууг хайрлах зориг дутаж байна. Уучлаарай Мөрөөдөлдөө хүрэхийг чинь би үргэлж харах болноо. Муу менежэр байсанд уучлаарай. Жиён
Ёсоб: энэ бүхэн........би итгэж чадахгүй нь гэхдээ яагаад яагаад вэ??????????????............
        ~Жиён нэгэн хол тосгонд байдаг Сүм-д очлоо~
Жиён: бурхан минь өчүүхэн охиноо ивээлдээ авч хайрла. Үлдсэн амьдралдаа хэнд ч саад болохыг хүсэхгүй байна.......

   /хэд хоногийн дараа/
Хюна: за хайр минь үнсий

Инжон: хөөрхөн шдээ
Хюна: хөөе Хам Инжон наад бөгж чинь юу вэ?
Инжон: гоё байна уу?

Хюна: ийм хурдан байсиймуудаа
Инжон: хэхэх гэхдээ одоохондоо болоогүй ээ энэ чинь баталгаа Хам Инжон эзэнтэй гэсэн баталгаа
Хюна: хаха заза
Инжон: харин чи ямар өөр болчихоов нэг л тачаангуй залуутай болциймуудаа
Хюна: чи ч надаас дутахааргүй сайн мэддэг болжээ Надаас сайн сурсан бн шүү хэхэ Бид нийлчихсэн

Инжон: wooooooooooooooooooooaaaaaaaaaaaw охин минь цохиоч Жүүн та 2 уу??
Хюна: yeah
Инжон: энэ сайхан үйл явдлуудыг тэмдэглэх хэрэгтэй
Хюна: хэхэ Жиён минь даанч хамт байхгүй бн шдээ
Инжон: хөөе үхциймуу ямар тэнэгтээд байгаарай удахгүй ирнээ Жиён минь өмнөө маш том зорилго л тавьчихсан явж байгаа байх шүү хэх .............
                Нэг л мэдэхэд хагас жил өнгөрчихөж их ч зүйл өөрчлөгдсөн. Инжон Хюна 2маань Жина-д ажиллахаа болиод Бийст болон бусад хамтлаг дуучидтай ажиллаж байгаа /чшшшшшш хүнд хэлж болохгүй шүү хааяа бүр өөр энтертайментийн хамтлаг дуучидад нүүр будалт хийдэг/ Топ бол Бийст-н менежэр Бийст маань гайхалтай амжилттай явж байгаа маш хурдацтай алдрын зэрэгт хүрж байгаа Сонин мэдээ гэвэл Чансун Жина 2 үерхэж байгаа янз бүрээр л ярьдгийн гэхдээ энэ 2ын дунд хайр байдаг үгүйг мэдэхгүй л юм Хюна Жүүн 2 Инжон Топ2 тэл маань бүгд маш сайн Харин Инжон, Хюна 2 Жиёныг хүлээсээр л байгаа Ёсоб ч бас .............
Инжон: хайраа юу хэлэх гэж байгаан хэхэ

Топ: одоо Хюна Ёсоб 2 ирнээ тэгэхээр нь хэлье
Инжон:  юу вэ?? Хэхэ юу хэлэх гэж байгаа болоод аймар төв царайлаад байгаан
Хюна: за сайн уу??
Инжон: үнсийдаа хөөш чи муу хүүхэн өчигдөр яасан??
Хюна: уучлаарай хайраа хэхэ
Инжон: үхнэдээ чи дараа нь чамтай тооцоотой
Ёсоб: сайн уу?? Юу хэлэх гээ вээ ??

Хюна: нээрээ тийн юу ийн??
Топ: намайг уучлаарай би удаан хадгалаж чадахгүй гэдгээ ойлгосоон. Яг үнэндээ жиён өвдчихсөн маш хүнд
Инжон: чи юу яриад байгаан ??
Топ: тэгээд би чи явах хэрэгтэй дэргэдэх хүмүүсээ зовооно гээд хэлчихсэн тэгээд л .....
Инжон: бурхан минь чи сая юу гээд хэлчихвээ би чамайг ийм хүн гэж бодоогүй
Ёсоб: үгүй ээ Инжонаа эхлээд тайван суучих сонсох  хэрэгтэй
Хюна: тийм шүү эхлээд суучихаа тэгээд Жиён одоо хаана байгаан
Топ: мэдэхгүй ээ би хаанаас олохоо мэдэхгүй л байсаар байгаад өдийг хүргэчихлээ

Инжон гараад явчихлаа Хюна араас нь гарлаа
Топ: би үнэхээр хөгийн амьтан юм

Ёсоб: үгүй дээ би ч гэсэн магадгүй ингэх байсан байх Инжон зүгээр л сая сэтгэлийн хөдөлгөөнөөр шийдчихлээ Одоо харин тайван байж Жиёныг олох хэрэгтэй 

za nogoo ogvvllegee dara n hiinee eeljleel shan kk

3 comments:

  1. wuaa ymr yriwagtai sonirholtoi setgel hudulgum bljina jiyeon mani yaja bloo sana zowjina, top mani ymr uruwdulteimbe, zurguud n yg taarche hhe ene zurgudig ingj tarulj olkoj zundu ih hichel zutgel gargaj bgada bayrlala jiyeonnie, tr chshhh gd yridag n yun hurhimbe kkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. HEHE BAYRLALAA VNENDEE L YRWIGTAI BOLJIINAA XEXE OROI NOGOO OGVVLLEGEE ORUULNAA OKE

      Delete
    2. Oke jiyeonnie, uglu nude neegeel shuud orj irj unshnaa kkk, saihan amrarai

      Delete