Monday, January 20, 2014

♥♥♥Зүгээр л зөөлөн үнс, хангалттай♥♥♥ 12-р хэсэг

Жиён:зүгээр л найзад нь хэлэх зүйл бн
Хюна: заза тэгвэл орой уулзая
          /Жиёны гэрт/
Хюна: бусад маань ирээгүй байгаймуу хөөх Пак Жиён ямар гоё ширээ засаа вэ???

Жиён: эхэх гоё бн уу?? Хөөш идээд үзээрэй болохгүй шүү та нар

Топ: би ирлээ
Жиён: за наашаа суугаарай
Хюна: чи муу нээрээ заза тэсэхээс /ингээд ар араасаа ээлжлээд бүгдээрээ ирлээ/
Хюна Инжон Топ Ёсоб
Ёсоб: гоё ширээ засжээ өнөөдөр ямар нэг баяр юм уу??

Инжон: юу билээ нэг л санадаггүй ээ

Жиён: Заза одоо бүгдээрээ миний хэлэхийг анхааралтай сонсоорой өнөөдөр миний хоёр хөөрхөн найз Инжон Хюна 2 бас би найзлаад 10 жил болсон байна

Инжон/Хюна: О.О
Жиён: зүгээрдээ миний 2 найз их ажилтай явсан болоод л мартсан байхгүй юу найз нь ойлгожийн би ч бас тэгэх л байсан байх тэгэхээр 2 хөөрхөн найздаа баярын мэнд хүргэе
Инжон: уучлаарай найзуудыгаа чамд ч бас баяр хүргэе

Хюна: муухай охин хэлэхгүй нээрээ хэхэ хайртай шүү

Инжон: тэгээд яагаад энэ 2ыг дуудсын 3уулаа л тэмдэглэдэг байсан шдээ
Топ/Ёсоб бантах



Жиён: хэхэ чи хүн бантаагаад нээрээ яагаад гэвэл бид 3 10 жилийн өмнөх яг энэ өдөр 3уулаа нийлж байсан харин өнөөдрөөс 5уулаа болжийн энэ юу гэсэн үг вэ ?? гэхээр найзуудаа бид 3ын 2нь найз залуутай болсон байнаа л гэсэн үг

Ёсоб: /ундаа ууж байсанаа гахаж цацаал явжлаа/
Хюна: хөөе чи зүгээр үү??
Инжон: юу вэ?? /нөгөө өрөөнд нь орлоо/
Хюна: хөөе нээрээ үнэн шүү хэзээ нэг өдөр ийм юм болох л байсан шдээ гооё санагдчихлаа хөөш 6уулаа юм байна шдээ

Жиён: ай??

Хюна: би дуудчих уу?? 5уулаа нэг найзыгаа мартцан бн шдээ за би одоохоон
Жиён: хэхэ Инжонаа миний найз Топ-г одоо зүгээр л уучилчих тэгэх үү?
Инжон: чадахгүй ээ

Жиён: чи чамайг хайрлах эр хүнийг олж чадах ч гэлээ Топ шиг залууг чи дахиж олохгүй шүү чамайг харах харц нь үйлдэл нь хүртэл шал өөр миний найз тэрэнд эрхэлж байхдаа л хамгийн жаргалтай байдаг найз нь мэднэ энэ залуу ганцхан чамд зүриулагдсан гэдгийг тийм болохоор одоо оч тэхүү??
Инжон: бодохоор л ...
Жиён: Инжонаа
Инжон: заза очихоос ..........хөөе чи наашаа хүрээд ирээ
Топ: би юу?
Инжон: тэгээд өөр хэн юм
Топ: хэх за


Инжон: чи муу дахиад намайг гомдоогоод үзээрэй би чамайг зүгээр өнгөрөөхгүй шүү
Топ: хэхэ хэзээ ч гомдоохгүй
   /ашгүйдээ эвлэрчихлээ/
Жиён: /зочны өрөөнд орж ирээд Ёсоб-н хажууд суулаа/
Ёсоб: чи сая намайг найз залуугаа гэсэн үү?

Жиён: би тэгэж хэлсэн гэж үү??
Ёсоб: /бантах/
Жиён: хэхэ чи бантахаараа хөөрхөн юмаа
Ёсоб: ххэ
Жиён: хайраа ундаа уух уу?

Ёсоб: О.О
Жиён: яасан бэ??
Ёсоб: а..аа....ан тэгье ээ
Хюна: аая манай шинэхэн хосууд миний найз залуу

Жиён/Ёсоб: Жүүн
Жүүн: хэхэ сайн уу??

Топ/Инжон: Жүүн
Жүүн: та нар яагаад байгаан бэ?? чи хэлээгүймуу
Хюна: хөөе хайрын минь нэрийг гоё дуудаарай та нар зэрэгзэрэг аймар акцент өгч дуудаад байхын тэ хайраа
Жүүн: хах
      /бүгд гэр гэртээ харихын өмнөхөн Жиён бэлэг өглөө/
Жиён: бид 3 анх кино театрын үүдэнд 3уулаа 3н биенийгээ танихгүй хүмүүс ядаж байхад 3уулаа богинохон юбкатай хэхэ зогсож байсан чинь гэнэт аймар салхи салхилаад юбкануудных хормой нь сөхөгдчихдийн хаха тэгээл танилцаж найзалж байлаа шдээ хах
Хюна: ёооё аймар онигоотой хаха
Жиён: би 2 найздаа хайртай шүү гээд энэ бэлгийг өгмөөр байна май
Хюна: хөөх ямар гоё юм бэ?
Инжон: баярлалаа ямар том юм бэ?? дотор нь юу байгаан
Хюна: задалчихяаа
Жиён: бид 3ын зураг багадаа авахуулж байсан зураг бас сүүлд 3уулаа авахуулсан зураг
Инжон: ёстой гоё юмаа баярлалаа
       /бүг гэр гэртээ харилаа Харин Ёсоб үлдсээн/
Жиён: хэх за чи энүүгээр унтчих
Ёсоб: за
         ~Шөнө дунд~
Жиён: чи унтжийн уу?
Ёсоб: үгүй ээ унтаагүй бн
Жиён: юм ярилдаа
Ёсоб: юу ??
Жиён: юу ч хамаагүй ээ
Ёсоб: би чамайг анх хараад үнэхээр их гайхсаан
Жиён: яагаад ?
Ёсоб: би чамайг өмнө нь зүүдэндээ харж байсан мэдэхгүймаа гэхдээ нилээн олон удаа зүүдэлж байсан  
Жиён: хэхэ ямар сонин юм бэ?? тэ
Ёсоб: харин тиймээ их сонин тэр үдэшлэг дээр зогсож байхад чамайг ирэхэд яах аргагүй учрах ёстой хүмүүс юм байна л гэж бодсон хамгийн сонин нь чамтай таарсанаас хойш би зүүдэлэхээ болчихсон
Жиён: хэхэ намайг яг яаж бн гэж зүүдэлдэг байсын
Ёсоб: би чамтай уулзах болгондоо сарнай өгдөг харин чи тэр сарнайг авах бүртээ өргөсөнд нь хатгуулчихдаг Тэгээд би өргөсийг нь түүж өгдөг Харин дараа нь ........
           Жиён гэнэт өвдөж эхэллээ
Жиён: нойл орчоод ирье
       /гарсаных нь дараа нь/
Ёсоб:  чи намайг орхиод тэр гэрэлрүү явчихдаг


Их удаалаа уучлаарай :)

2 comments:

  1. Ynaa ymr gunigtain bee ter zuud esregeere baigasaii eohh ymr hetsu bolchwo, ymr uruwdulteimbe ahhh, bur setgel gegelzuulchlee

    ReplyDelete