Saturday, January 4, 2014

♥♥♥Зүгээр л зөөлөн үнс, хангалттай♥♥♥ 9-р хэсэг

Топ: за ирчихлээ би гараа авлаа нүдээ нээж болохгүй шүү намайг 3 тоолохоор нээнэ шүү !!!! 1....2....
Инжон: хэхэ би тэсэхгүй нээ

Топ: 3 за одоо нээ
Инжон: энэ бүхэн............ хэхэ......... надад
Топ: зөвхөн чамдаа зориулсан миний сэтгэлийн өчүүхэн нэг хэсэг нь
Инжон: би бүр итгэхгүй нээ баярлалаа хайраа
     /Топ Инжонд зориулж …….. ийм зүйл хийжээ/
Топ: одоо нэг зүйл л дутуу байна даа

Инжон: юу билээ?? хэхэ
Топ: чи л мэдэх ёстойдоо хэхэ
Инжон: хээхэх / үнсэх/
(heheh Top-g bainga geed mosoolchih)
Топ: би энэ хорвоогийн хамгийн азтай залуу Инжонаа /өвдөг дээрээ сөхрөөд/

Инжон: чи хэхэ
Топ: үүрд миний эмэгтэй болооч
Инжон: .......... амлаж байна би үүрд чинийх
         ~Ёсоб залгаж байна~
Жиён: за сонсжийн
Ёсоб: уулзмаар байна чамд хэдэх зүйл байна гэрийнхээ гадаа гараад ир
Жиён: хээх за одоо гарлаа......... юу хэлэх гэсийн

Ёсоб: миний дурласан охин ....
Жиён: ай??
Ёсоб: миний дурласан охин бол чи гэж байна

Жиён: яагаад ?? би гэж чи сайн залуу гэхдээ болохгүй ээ
Ёсоб: яагаад болохгүй гэж
Жиён: зүгээр л болохгүй тэгээд л болоо намайг уучлаарай
        ~Гэрт~
Жиён: цагаан алчуур      

Жиёны бодол: / Жиён: ёооох алчуур байна уу?? ...... Баярлалаа май энэ алчуур
?: Гүээ гүү наад алчуураа өөртөө үлдээдээ   ......... Ёсоб/ мм энийг л яриад байсан байх нээ ер нь Топ-н хэлдэг зөв юм байна
             Топ-руу залгалаа
Жиён: найз нь чиний зөв гэж бодлоо баярлалаа /таслах/
Топ: жиёнаа жиёнаа
             ~Өглөө захирлын өрөөнд~
      Халагдах өргөдөл
Захирал: энэ юу вэ?? Хэний ....... үгүй байлгүй дээ Пак Жиён
        Энэ үед
Хюна: яаж явнаа аймар ядраад байх юмаа /хаалга/
Жүүн: сайн уу??

Хюна: хэхэ сайн
Жүүн: удаан хүлээлгэсэнпд минь уучлаач
Хюна: юу??
Жүүн: би чамд хайртай
Хюна: сонсогдохгүй байна

Жүүн: би чамд хайртай /чангаар/
Хюна: тийм л юм бол яах гэж намайг тоохгүй өнгөрдөг байсан юм
Жүүн: гомдоочих вий гэж айдаг байсиймаа уучлаарай /тэврэлдэх/

          ~Өдөр~
Инжон: яагаад ажилаасаа гарчихав утас нь холбогдохгүй энэ хүүхэн яачиваа
Хюна: харин тиймээ
Топ: зүгээр байхаа Жиён бодолтой хүн шдээ
Ёсоб гаднаас гүйсээр: Жиён ажилаасаа гарчихсиймуу

Топ: толгойгоо дохилоо
       Энэ үед Жиён галт тэргэнд суугаад хэний ч олохооргүй газарлуу явлаа
Харин явахдаа бүгдэд нь захиа бичсэн байлаа

Бүгд орой гэртээ ирээд
    Инжон Хюна 2т : Намайг уучлаарай найзууд минь үргэлж та 2 минь миний хажууд байж жаргал зовлон бүхнийг хамт туулж байсан Гэхдээ найз нь одоо ингээд явлаа Би та 2тоо хязгааргүй их хайртай бага байхдаа бидний үерхэл үүрд хамт хэн ч хэзээ ч биднийг салгаж чадахгүй гэж хэлж байсан бол тэр замаасаа би буцаж байх шиг байнаа Миний буруу шалтгааныг минь нэг өдөр мэдэх үе гарах биздээ гэхдээ заавал олох гэсний хэрэггүй ээ Найз нь одоо та 2оосоо нэг л зүйлийг хүсмээр байна Ээжид минь намайг хайртай гэдгийг заавал хэлж өгөөрэй гуйя Өөрөө хэлж чадахгүй байгаад минь бас Уучлаарай гэж хэлээрэй Хайртай шүү!!! Жиён .......
Хюна: энэ одоо юу вэ?? Үхэх гэж байгаа хүний үг шиг л
Инжон: юу яриад байгаа юм бэ?? чи Жиён үхнэ гэж байхгүй мэдээ Миний найз ямар нэг зүйл бодсон болоод л ийм алхам хийсэн байх
Хюна: үнэхээр тийм гэж үү??
Инжон: тиймээ 2лаа Жиёндаа итгэх хэрэгтэй нэг л өдөр чи бид 2 дээр гүйгээл ирнэ за
    Топ-д: Найз нь чиний хэлсэнд гомдоогүй ээ харин ч чиний зөв гэж бодож байгаа баярлалаа Харин миний Хюнад сайн санаа тавьж байгаарай наанаа инээдэг ч цаагуураа их ганцаарддаг юм шүү Харин Инжоныг минь насан туршид нь хайрлаж харамлаж хамгаалж явна шүү Би чамд итгэж байгаа Би аюулгүй газа байх болноо баяртай чамд бас нэг захиа байгаа тэрийг Ёсоб-д өгөөрэй
Топ: Үргэлж инээ Амьдралынхаа сүүлийн мөч хүртэл инээх хэрэгтэй шүү


Их удаалаа уучлаарай хэхэ 


3 comments:

  1. Hosuud mani yasn huurhimbee, harin jiyeonnie min edgeesei eohh nulims garah n bn yoseob bs neh hurhn hhe, bayrlalaa jiyeona bichihe bolij bgan bolu l gj bdoj aijila shu hhe inged uguulleg mani ortsn jn aimr bayrlalaa hhe , bayrlalaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. bolihgvee yaj iijaad duusganaa za oroi nogoo ogvvllegee oruulnaa hehe

      Delete
  2. Ok hhe bayrlalaa iim huurhunshd ma jiyeonniee

    ReplyDelete