Tuesday, December 17, 2013

♥♥♥Зүгээр л зөөлөн үнс, хангалттай♥♥♥ 8-р хэсэг

Топ: жиёнаа би чамайг төвөг учруулж бн гэж хэлээгүй шүү гэхдээ чамд одоо хугацаа байхгүй чи тайван байх хэрэгтэй шуудхан хэлэхэд ….
Жиён: үгүй ээ би ойлгож байна ..за найз нь буулаа одоо ажилтай байгаа

Топ-н бодол: би гомдоочихвуудаа хмм...../утас дугарах/  байна
Инжон: хөөе хайраа чи хаана байнаа??
Топ: мм за одоо очлоодоо
Инжон: за хурдлаа
Хюна: нялуун юмаа зүгээр

Инжон: хаха яадгийм
         ~Бийст рекламны зураг авалт~
Жиён: за залуусаа сайн хичээгээд хурдан дуусгана шүү за 2цаг 30 минутын дараа ярилцлагатай шүү оке   /хэсэг хугацааны дараа/

Киван: жиёнаа би чамаас нэг чиний бодол ч гэхиймуу даа нэг юм асууя
Жиён: хэхэ за юу юм айж байна шүү ямар чухал юм бэ?? хаха
Киван: мм харин чамд манай Ёсоб таалагддаг уу??

Жиён: хэххэ мммммм харин лдэээ яасан??
Киван: яг үнэндээ манай ......
Ёсоб: за дуусчихлаа их хэцүү байна шүү

Жиён: ёстой сайн байлаа шүү та нар өө нээрээ чи сая юу гэх гэжийсэн бэ???
Киван: аан юу !!!!! яг үнэндээ манай эмээ сайн хоол хийдэг л гэж /би юу хэлчихвээ/
Жиён: хахахахахах энийг  хахаха заза

       /цаана Жунхюн/
Жунхюн: за яасан бэ?? хэлэв үү??
Киван: хэлэх гэсэн чинь Ёсоб гараад ирсээн
Жунхюн: өөө шавраа заз дараа л болохоос

           ~Топ инжон руу залгалаа~
Топ: хайраа ажил нь яаж байна
Инжон: аан одоо дуусах гэж байнөө

Топ: хайр нь тарчихсаан тэгээд өнөөдөр хамт зугаалах уу??
Инжон: тэгийлдаа ямар гоё юм бэ??
Топ: за тарахаараа залгаарай очоод авъя
 Хюна:  та 2 хаачих гэж байгаан

Инжон: зугаалах гэжийн кк
Хюна: би хамт ....
Инжон: ёстой ярихгүй шүү
Хюна: /бантах/ хөөе хэн ч тэгэж хэлэхгээгүй бн мэдээ

Инжон: хаах бантаж нтр хөөрхөн шд
Хюна: пааааххх
         ~Бийст ярилцлага~
С /сэтгүүлч/: харин одоо би энэ сайхан залуучуудаас нэг асуулт асуумаар байна уламжлал болсон гэж хэлж болохоор тиймээ эхлээд Ёсоб-с асууя
Ёсоб: хэхэх надад найз охин байхгүй ээ гэхдээ харж явдаг охин байгаа

С: хөөх гайхалтай хэр удаан бэ?? нууц биш бол
Ёсоб: нэг их удаан бишээ гэхдээ цаг хугацаа нэг их чухал биш гэж бодож байна
С: би чамд гэж хэлэхэд хэлэх хэрэгтэй харин би одоо чамаас би нэг асуулт асуухыг хүсэж бн Мэдээж энэ бол нууцхан хайр тийм учираас хаанаас энэ дурлал эхэлсэнийг хэлээч
Ёсоб: бүх зүйл цагаан алчуурнаас эхэлсэн гэхдээ би ингээд нууцалмаар байна хэхэ
С: миний сонирхлыг үнэхээр татаж бн шүү тэр охин ч их гайхалтай охин юмаа .........
       /ярилцлагын дараа/
Жиён за тэр нууцхан хайр хэн бэ?? хэхэ
Дүүжүүн: хаха бидэнд огтхон ч хэлж байгаагүйн ыайна орой байцаалт авах хэрэгтэй хахаа

Донгвүүн: яг үнэн хаха
Инжон: хаашаа яваад байгаан бэ??
Топ: нууц газар луу битгий хараарай
Инжон: хаахах чи тэгээд намайг тэр нууц газартаа нуух гэж байгаа муу хаха

Топ: за ирчихлээ би гараа авлаа нүдээ нээж болохгүй шүү намайг 3 тоолохоор нээнэ шүү !!!! 1....2....

3 comments:

  1. Ehnii jiyeonii mani zurag ymr huurhn zuragwe uzesgelentei shuu, bs eunjungii suulin zurag, wuaaw buur setgel dogdluulchlaa 1...2... geel wua daragihi n hurdn unshhig teskunee uneher goe blje jiyeona mundag shuuu

    ReplyDelete
  2. Nere ene mundag ohini blog mini hamgiin durtai blog bolsishuu hhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. xexe bayrlalaa ali boloh hurdan oruulnaa chi ch gesen shildeg n shoo setgegdeleer bombogdoo hehe

      Delete