Wednesday, December 11, 2013

♥♥♥Зүгээр л зөөлөн үнс, хангалттай♥♥♥ 7-р хэсэг

          ~Гэнэт~
Ёсоб: Яагаад худлаа яриад байгаан

Жиён: ингэж цочих гэж ...... хэн худлаа хэлсийн
Ёсоб: заза би явж бэлтгэлээ хийлээ
Жиён: байз хамт ороё ............... за залуусаа өнөөдөртөө бэлтгэлээ ингээд дуусгая
/Бүгд гарлаа. Жиёныг эхэлж хүргэж өгчихөөд Бийстийнхныг дараа нь хүргэж өгнө/
Жиён: за баяртай сайхан зүүд зүүдлээрэй хэхэ

Бийст: чи ч бас кк
      Жиён бодож байна “Угаасаа хэрэггүй биздээ Над шиг хүн одоо хайрлаж хайрлуулах хэрэгтэй биш Эцэст нь нөгөө хүнээ зовоохын нэмэр”
Жиён Чансун луу мсж бичлээ “Чи эрх чөлөөтэй”
Чансун: “Надад тайлбарлах боломж олгооч”
Жиён: “Ямар ч зүйл байсан би хүлээж авахгүй ээ яагаад гэвэл би чамд сайн биш Зүгээр л чамаар тоголж байсан юмаа”
              Чансунаас хариу ирсэнгүй .............
Энэнээс хойш нилээд олон хоног болсон. Харин Чансун ингээд л таг болчихсон. Удалгүй японоос 2пм, Жина, болон Инжон Хюна нар ирлээ.
Хюна: Жиённие санасан шүү !!! 

Инжон: хайраа гүйж очоод тэврэв
Хюна: үффффффффффф энэ охин бүр нээрээ дурлалдаа мансуураад зав алгаа нээрээ
Жиён: намайг мартаж орхиж
Инжон: яадгым хахах саналгүй яахавдээ хонгор мээн
Топ: их удаан хугацаа байлаа хэдэн жил болчихвоо хахаха
Инжон: 10 жил L хаха
Хюна Жиён: OMG
Инжон: муусайн юмнууд атаархжагам

    Хюна: жиёнаа 2лаа тийшлэе ярих юм байна
Жиён: яасан??
Хюна: японд байхад Инжон бид 2 Жина эгчтэй муудалцаад ер нь бол бид 3ын харилцаа маш муу байгаа тэр ч яахав тэгэж байгаад зүгээр болох байх харин чи Чансунд тоголж байсийн гэсиймуу бид 2 очсон чинь аймар уурлаал байсан тэр найздаа тоглоом чинь шоглоом боллоо доо гэж хэлээрэй нтр гээд маанаг юм яриад байсан
Жиён: ммммммм тиймээ найз нь зүгээр тоголж байсиймаа харин яаж салах эсэхээ мэдэхгүй байсымаа
Хюна: жиённие минь дээ яаж болдог байнаа
Жиён: за тэр одоо хэнд хамаатай юм бэ?? тийм биз дээ
Хюна: заза нээрээ түрүүн надруу Жүүн залгасан хэх
Жиён: юугжийн санажийн гэсэн үү ??

Хюна: хаах юун санах Уулзана шүү !!! гэчихээд салгачихсан хаха
Жиён: саначихсан байна шдээ цаа чинь /шууд ухаан алдаад уначихлаа/
Хюна хэсэг шоконд орлоо
Хюна: Инжонаа хурдлаарай
Инжон: яасан бэ?? яагаад муухай орилоод байгаан
Хюна: тэнд ..тэнд
Инжон: юу вэ??
Хюна: Жиён /уйлах/
Топ тэр 3 гүйгээд гарлаа
Инжон: Жиёнаа яацын бэ??
Топ үүрээд гарлаа
         ~Эмнэлэгт~
Эмчтэй Топ уулзлаа
Эмч: миний дүү чи юу нь вэ??
Топ: аан би найз нь байгаа юмаа эмчээ манай найз яасын бол???
Эмч: за тэгэхээр би энэ охиныг мэднээ манай эмнэлэгт өмнө нь эмчлүүлж байсан энэ охин эдгэшгүй өвтэй юунд тэр юм их л удаан тэсэж байна бодвол амьдралд их хайртай сэтгэлийн их тэнхээтэй охин юм шиг байгаа юм ингэх болгондоо л битгий хэлээрэй гэдэг юм энэ удаад үнэхээр дуугүй өнгөрч чадахгүй нь биеийн байдал их л муу байна даа .... сэрэхээр нь аваад явж болноо
Топ: үгүй ээ эмчээ эмчилгээ...
Эмч: уучлаарай /гээд мөрөн дээр нь зөөлхөн хүрчихээд яваад өглөө/

Топ эмчийн өрөөнөөс гарлаа Инжон: за яасан юу гэж байна
Топ: аан ...
Инжон: хайраа бие нь их муу бн гэнэ үү?
Топ: харин тиймээ ядарсан байна гэнээ гэрт нь сайн амраа гэсэн
Инжон: тийм үү?? Тэгвэл сайн амраах хэрэгтэй юм байна
Топ: тиймээ хэхэ Хюна яасан??
Инжон: цаадах чинь их эмзэг болохлээр их цочирдсон бн лээ тэгэхээр нь явуулчихсан
Топ: мм
Жиён сэрлээ Гаднаас сувилагч орж ирлээ
Сувилагч: та зүгээр үү??
Жиён: аан тиймээ  намайг хэн хүргэж ирсийн бэ??
Сувилагч: мм найзууд чинь хүргэж ирсээн би дуудаатхий
Жиён: яахын бэ?? хэрэггүй

Жоохон гүйлгэнээ.....Нилээн хэд хоногийн дараа
Топ: жиёнаа надад чамтай ярих юм байна
Жиён: хаха надад сайн болчихоо юу??
Топ: хаха гараад ир дээвэр дээр уулзъя
         ~Дээвэр дээр~
Жиён: за яасан ?? ярих юмаа хурдан яриарай хүн харчихвал намайг нүгэлт эм гэж бодно шүү хэхэ

Топ: хэхэ би Инжонд үнэхээр хайртай гэхдээ би хайрыгаа зовохыг хармааргүй байна
Жиён: чи юу яриад байгаан бэ??
Топ: чиний талаар би бүгдийг эмчээс сонссон Одоохондоо тэр 2т хэлээгүй байгаа чиний бие.....
Жиён: мэднээ
Топ: чи тэгээд яаая гэж бодож байна
Жиён: яг үнэндээ яахаа ч мэдэхгүй байна
Топ: жиёнаа би чамайг төвөг учруулж бн гэж хэлээгүй шүү гэхдээ чамд одоо хугацаа байхгүй чи тайван байх хэрэгтэй шуудхан хэлэхэд.........

Ene ogvvlleg nileen udah bhaa ghdee bolomj garwal oruulj l bnaa kk id n asuudlaa neg tiish n tseglechihwel yostoi shan boloh geed bnaa kk :) 
Udahgvi zvgeer bolnoo :)

2 comments:

  1. Okey asuudal n hurdan tsegtsereh bho, iohh jiyeoni mani edgene bzdee,nugelt em gj bodisht u kkk

    ReplyDelete